اولین عکس از کیت وینسلت در نقش یک همجنسگرا در Ammonite
 در فیلم Ammonite  یک مرد ثروتمند به ماری با بازی کیت وینسلت اعتماد می‌کند و همسرش شارلوت (رونان) را به او می‌سپرد و بعد از یک جدال رابطه‌ای حساس و شکننده میان این دو زن شکل می‌گیرد

 اولین عکس از کیت وینسلت و سرشا رونان در فیلم «آمونیت»

این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی یک دیرینه شناس به نام ماری آنینگ با بازی کیت وینسلت و معشوقه اس شارلوت با بازی سرشا رونان است.
فرانسیس لی کارگردان فیلم که به موفقیت این فیلم امید فراوانی دارد به تازگی عکسی از بازیگران اصلی فیلم از کیت وینسلت و سرشا رونان منتشر کرده است.
داستان این فیلم در اواخر قرن 18 اتفاق می افتد. از دیگر بازیگرانی که به این فیلم پیوسته اند می توان از فیونا شاو، جیمز مک کاردلی، جما جونز اشاره کرد.

بیشتر بدانید : کیت وینسلت همزمان با 41ساله شدنش 40 نکته زندگی اش را گفت

فیلم آمونیت,کیت وینسلت,سرشا رونان,Ammonite
کیت وینسلت و سرشا رونان در فیلم «آمونیت»

ماری آنینگ که در سال 1840 فوت کرد در طول زندگی اکتشافات مهمی از دوران ژوراسیک در Lyme Regis انجام داد. او در زمان خودش از معدود زنانی بود که در  این شاخه فعالیت داشت و به دلیل زن بودن این شغل چالش های بزرگی برایش داشت. اما در مورد تمایلات جنسی اش در هیچ کتابی نوشته نشد.
در این فیلم  یک مرد ثروتمند به ماری اعتماد می‌کند و همسرش شارلوت (رونان) را به او می‌سپرد و بعد از یک جدال رابطه‌ای حساس و شکننده میان این دو زن شکل می‌گیرد.

فیلم آمونیت,کیت وینسلت,سرشا رونان,Ammonite
کیت وینسلت و سرشا رونان در فیلم «آمونیت»

البته همه نظری شبیه به فرانسیس ندارند یکی از خویشاوندان ماری می گوید من نمی توانم او را به عنوان یک زن همجنسگرا قبول کنم؛ من بیشتر قبول می کنم به ماری تجاوز شده باشد تا اینکه همجنسگرا باشد! چونکه ماری فقیر بود، تحصیلات نداشت و مهم تر از همه یک زن بود! آیا اینها کافی نیست؟

این فرد ادامه داد: آیا سازندگان فیلم مجبورند برای ساختن یک فیلم احساسی و پرهیجان به داده های تایید نشده در مورد زندگی جنسی یک فرد اتکا کرده و زندگی او را روی پرده بیاورند؟! آیا هیچ زنی می خواهد زندگی خصوصی و جنسی اش روی پرده سینما بیاید و در موردش بحث شود؟ اینها چیزی به داستان زندگی او اضافه نمی کند...

کیت وینسلت و سرشا رونان 
کیت وینسلت و سرشا رونان

 

بیشتر بدانید : فرزندان کیت وینسلت به کارهای مادرشان اهمیت نمی‌دهند!

بیشتر بدانید : صحنه خارق العاده ای که کیت وینسلت در فیلم آواتار خلق نمود

بیشتر بدانید : پشیمانی تلخ کیت وینسلت از همکاری با برخی از کارگردان های مرد

بیشتر بدانید : کیت وینسلت باز هم نگاه هالیوودی ها را به خود خیره ساخت!


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ