مهران مدیری در حال حاضر در لوكیشن اصلی سریال «مرد دوهزار چهره» واقع در ولنجك مشغول به كار است و از فردا...

 مهران مدیری در ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «مرد دوهزار چهره» به استادیوم ورزشی می‌رود.
 
مهران مدیری در حال حاضر در لوكیشن اصلی سریال «مرد دوهزار چهره» واقع در ولنجك مشغول به كار است و از فردا به یك استادیوم ورزشی می‌رود تا یكی از موقعیت‌هایی را كه «مسعود شصت‌چی» درگیر آن است، در این لوكیشن به تصویر بكشد.
بنابراین گزارش، سریال «مرد دوهزار چهره» در 15قسمت 45دقیقه‌ای ساخته خواهد شد و تا به حال دو موقعیت از پنج موقعیتی كه شصت‌چی درگیر آنهاست، تصویر شده است.
تا به حال در این سریال كه مانند «مرد هزار چهره» شخصیت اصلی آن مهران مدیری است، بازیگران دیگری نظیر سپند امیرسلیمانی، شقایق جودت، سحر جعفری‌جوزانی، امید روحانی، سحر زكریا، پروین قائم مقامی، هادی كاظمی، شایان احدی‌فر، كیهان ملكی، غلامرضا نیكخواه، سام نوری و محمد رضا هدایتی به بیژن بنفشه‌خواه، عارف لرستانی، سیامك انصاری، پژمان بازغی، رضا فیض نوروزی و فلامك جنیدی اضافه شده‌اند و رایزنی‌ها برای حضور بازیگران شاخص سینما و تلویزیون در این سریال ادامه دارد.
به گزارش فارس، داستان‌های مجموعه تلویزیونی «مرد دوهزار چهره» در ادامه «مرد هزار چهره» است و این بار «مسعود شصت‌چی» درگیر پنج موقعیت‌ جدید می‌شود كه هر موقعیت در سه قسمت به تصویر درخواهد آمد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com