بی تردید بخش عمده ای از حماسه پایدار و ماندگار مردم شریف ایران اسلامی‌ در آغاز ورود پر افتخار به دهه چهارم از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ به ویژه نمایش...


*ضرغامی: حمایت مقام معظم رهبری وتلاش آگاهانه ومخلصانه همكاران عامل توفیق رسانه ملی
* رییس رسانه ملی خبر داد: تولید20 سریال تاریخی با موضوع انقلاب در 4 سال اخیر
*ضرغامی: مشاركت استانها در تولید برنامه های امسال دهه فجر موجب تقویت انسجام ملی
ایت الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از رسانه ملی برای تولید و پخش ویژه برنامه های ماندگار و تاثیر گذار در دهه فجر انقلاب اسلامی قدردانی كرد.
به گزارش خبرنگار شبكه خبر، جنتی در این نشست كه با حضور دست اندركاران ستاد مركزی دهه فجر انقلاب اسلامی ورئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد، با تشكر از تلاش رسانه ملی در گرامیداشت سی امین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقشی كه صدا و سیما در پیشبرد اهداف انقلاب دارد نقشی برجسته و منحصر به فرد است و من همیشه در دل و زبان از مهندس ضرغامی و همكارانشان تشكر كرده ام.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور گسترده تر و با نشاط تر مردم به ویژة جوانان را در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پشتوانه و ظرفیتی ارزشمند برای نظام اسلامی برشمرد و تاكید كرد: نباید تلاش ها و زحمات كسانی را كه مقدمات خلق و ثبت این حماسه باشكوه را فراهم كردند نادیده گرفت.
وی خاطر نشان كرد: حضور و حمایت مردم در صحنه های مختلف مهم ترین عامل اقتدار و نقطه قوت انقلاب اسلامی است و مسئولان با بهره گیری مناسب از این ظرفیت و ارتقای خدمت رسانی باید قدرشناسی خود را در برابر ملت نشان دهند.
رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این نشست گفت: حمایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش اگاهانه و مخلصانه همكاران ، عامل اصلی توفیق رسانه ملی در سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
ضرغامی با اشاره به تمركز صدا و سیما به تبیین وقایع و مبانی انقلاب اسلامی و راه نورانی امام خمینی(ره) گفت: در 4 سال اخیر 20 سریال با موضوع انقلاب اسلامی تولید شده است كه این میزان دو برابر تولیدات سالهای گذشته از زمان پیروزی انقلاب است.
رئیس سازمان صدا و سیما همچنین با اشاره به ساخت 80 مستند تاریخی از وقایع انقلاب  اسلامی در سال جاری خاطر نشان كرد : همكاری و مشاركت گسترده استان ها در تولید برنامه های دهه فجر ویژگی برجسته تولیدات امسال و عامل تقویت اتحاد و انسجام ملی بوده است.
 
 
 منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران