یك پلیس محلی كاركشته از سوی آدم‌ربایی برای حل معمای پیچیده او، انتخاب می‌شود. پلیس محلی با كمك محافظ دختر ربوده شده وارد ماجرایی عجیب و...
 
شبكه‌های مختلف سیما برای فردا فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی مثل شاید دوست شاید دشمن، تلفن، جنگجویان بزرگ، عنكبوتی آمد، آلیس و هرگز رهایم نكن را در نظر گرفته است.
 
فردا ساعت 16 شبكه یك فیلم «شاید دوست شاید دشمن» را به آنتن پخش خواهد سپرد؛ این فیلم كه به كارگردانی مجید تربتی‌فرد ساخته شده، داستان مردی به نام رضا متقی را روایت می‌كند كه زمانی در كارخانه دوغ آبعلی مشغول به كار بوده، او به خاطر مشكلات اقتصادی كارخانه و طرح تعدیل نیرو اخراج می‌شود.
رضا كه همسرش باردار است و اجاره‌خانه‌اش چند ماه به تعویق افتاده، سراغ مدیر كارخانه می‌رود؛ اما خواهش و حتی دعوای او سودی ندارد. او كه سخت درمانده شده، با وجود مخالفت همسرش به قصد گروگان گرفتن پسر صاحب كارخانه سراغ صاحب كارخانه یعنی بهرام فرخی می‌رود؛ از سوی دیگر، نیما فرخی با وجود ثروتمند بودن پدرش به افسردگی شدیدی مبتلاست. او مدتی است كه به دام مواد مخدر گرفتار شده است.
بیژن امكانیان، رامین راستاد و كمند امیرسلیمانی بازیگرانی هستند كه در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در شبكه 2 نیز فیلم تلویزیونی «تلفن» ساعت 30/17 پخش خواهد شد. این فیلم داستان دختری به نام فرزانه است كه پدر و مادرش را ازدست داده و اكنون به تنهایی با برادرش مسعود زندگی می‌كند.
مسعود بـا آن كـه تـنـهـا سـرپـرسـت فـرزانـه اسـت، جـوانی بی‌مسوولیت است كه بیشتر اوقاتش را با دوستانش می‌گذراند؛ این در حالی است كه مسعود از فرزانه می‌خواهد با یكی از دوستان او به نام محسن ازدواج كند.
فرزانه اما تمایلی به این وصلت ندارد و قصد دارد با یك خلبان ازدواج كند. رضا آشتیانی، فاطمه گودرزی و رامین پرچمی بازیگرانی هستند كه در ایـن فیلم به كارگردانی شفیع آقامحمدیان بازی كرده‌اند.
«جنگجویان بزرگ» هم عنوان فیلمی سینمایی است كه ساعت 10 صبح روز جمعه از شبكه 3 سیما پخش خواهد شد. این فیلم حادثه‌ای،داستانی درباره جدال بین نیروهای چینی و ژاپنی را روایت می‌كند و در آن بازیگرانی چون ای‌تونگ چینگ و لوایل‌لو به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین شبكه 3 سیما، فیلم سینمایی «عنكبوتی آمد» را ساعت 23 پخش خواهد كرد. این فیلم كه به كارگردانی لی‌تانا هوری ساخته شده، داستان دزدیده شدن دختر یك سناتور را از یك مدرسه حفاظت شده تصویر می‌كند. یك پلیس محلی كاركشته از سوی آدم‌ربایی برای حل معمای پیچیده او، انتخاب می‌شود. پلیس محلی با كمك محافظ دختر ربوده شده وارد ماجرایی عجیب و خطرناك می‌شوند.
مورگان فریمن، مونیكا پارتر و مایكل ونیكان بازیگران این فیلم هستند.
شبكه 4 سیما هم ساعت 30/20 فردا شب فیلم سینمایی آلیس به كارگردانی ماركو مارتینز را پخش خواهد كرد.
فرزند خردسال ماریو و لوئیزا یك روز صبح ناگهان ناپدید ‌شده و باعث تلخكامی این زوج می‌شود. آنها كه نمی‌توانند با موضوع كنار بیایند، شروع به فـعـالیت‌های گسترده‌ای برای یافتن فرزند خود (آلیس)‌ در شهر محل اقامتشان لیسبون می‌كنند.
نـونـولـوپـز، بـئـاتـریـس بـاتـردا، مـیـگـوئـل گـایلهرم بازیگرانی هستند كه در این فیلم بازی كرده‌اند.
شبكه تهران هم ساعت 30/13 فیلم تلویزیونی «هرگز رهایم نكن» را به كارگردانی مسعود فرخنده پخش خواهد كرد.  هرگز رهایم نكن، روایتگر زندگی دختر جوانی به نام شیواست كه پدرش را به خاطر مرگ مادرش، مقصر می‌داند.
رامبد شكرابی، شیوا خسرومهر، رزا آرایش، محمد عمرانی و شبنم معززی بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir