عکس های جدید از فیلم هلن با بازی امین حیایی
علی اکبر ثقفی که پس از سال‌ها با فیلم «هلن» به عرصه کارگردانی بازگشته معتقد است فاکتور مهم برای ساخت فیلم داشتن انگیزه و البته شرایط کار است.

علی اکبر ثقفی از "هلن" گفت

علی اکبر ثقفی که این روزها «هلن» نوشته امیرحسین ثقفی و شراره سروش را کارگردانی می کند درباره ساخت این فیلم گفت: از جمله سینماگرانی هستم که همیشه دغدغه کارگردانی دارم اما کمتر شرایط ساخت فیلم برایم فراهم شده و در این سال ها ترجیح دادم از سینما دور نبوده و در حوزه تهیه کنندگی فعالیت داشته باشم.


رویا نونهالی در هلنرویا نونهالی در هلن

 

کارگردان فیلم «جان سخت» ادامه داد: در ساخت فیلم «هلن» نگاه و روش خاص خودم را به کار بردم و سعی کردم پس از سال‌ها دوری از این عرصه، اثر درخور و شایسته ای را بسازم.

وی با اشاره به اینکه فیلمبرداری «هلن» با مدیریت فرشاد گل سفیدی در هفته جاری به پایان خواهد رسید، بیان کرد: تا کنون ۹۰ درصد از فیلمبرداری «هلن» انجام شده و در حال حاضر مشغول فیلمبرداری آخرین صحنه ها هستیم و اغلب لوکیشن‌ها در فضای شهری هستند. البته کل لوکیشن‌های فیلم در تهران بوده اند.


امین حیای در هلنامین حیای در هلن

 

کارگردان فیلم «فوتبالیست ها» درباره داستان فیلم جدیدش که اثری پربازیگر است اینگونه توضیح داد: داستان فیلم درباره دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد.


روشنک گرامی در هلن

روشنک گرامی در هلن

ثقفی در پایان یادآور شد: تدوین توسط مستانه مهاجر انجام خواهد شد و در نظر دارم «هلن» را برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده کنم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com