فیلم نهنگ عنبر 2 کجا فیلمبرداری می شود؟
چهره پرداز فیلم نهنگ عنبر به بیان جزئیاتی از قسمت دوم این فیلم پرداخت.

جزئیاتی از فیلم نهنگ عنبر 2

عظیم فراین گفت:‌ فیلم سینمایی «من» را در نوبت اکران دارم و در حال حاضر هم در پروژه سینمایی «نهنگ عنبر ۲» مشغول به کارم که از هفته پیش فیلمبرداری آن آغاز شده است.
عظیم فراین چهره‌پرداز از جدیدترین فعالیتش در سینما گفت: در حال حاضر که مشغول همکاری در پروژه سینمایی «نهنگ عنبر 2» هستم.

او گفت: فیلمبرداری «نهنگ عنبر 2» در لوکیشنی در زعفرانیه ادامه دارد. گریم بازیگران این فیلم سینمایی به نسبت «نهنگ عنبر» تفاوت ویژه‌ای نداشته است و بیشتر تلاش شده راکورد (ادامه گریم قبلی بازیگر) و حال و هوای فیلم در دهه شصت نیز دیده و حس شود. یک هفته از فیلمبرداری نهنگ عنبر می‌گذرد و در مجموع چهل روز کاری برای فیلم در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: فیلم سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی که چهره پردازی آن را بر عهده داشتم را در نوبت اکران دارم. فیلم سینمایی «ارادتمند بهاره نازنین تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی نیز توقیف شد. فیلم سینمایی «خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی هم که به اتمام رسیده و دوستان مراحل پس تولیدش را انجام می‌دهند. فیلم سینمایی «امکان مینا» را نیز با سعید ملکان کار کردیم که این اثر سینمایی هم در نوبت اکران عمومی قرار دارد.

عظیم فراین که پیش از این در فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» تجربه خوبی را کسب کرده است به قول برخی تنها فردی بوده که چهره پرداز مطرح سینمای جهان جانتو دروسی نحوه کارکرد وی برایش مورد قبول بوده است و همچنین فراین به دستور دروسی اجازه داشت در غیاب این چهره پرداز مسئولیت کار را بر عهده بگیرد.

فیلمنامه «نهنگ عنبر - سلکشن رویا» را سامان مقدم نوشته است و تعداد زیادی از عوامل پروژه با نسخه اول این فیلم مشترک هستند. رضا عطاران و مهناز افشار دو کاراکتر اصلی این فیلم سینمایی هستند.

مدیریت فیلمبرداری «نهنگ عنبر - سلکشن رویا» بر عهده محمود کلاری است که پیش از این سابقه دو همکاری دیگر در فیلم‌های «سیاوش» و «صد سال به این سال‌ها» را با سامان مقدم داشته است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : farsnews.com