علاقه ستاره بالیوود برای همکاری با مجید مجیدی
جکی باگنانی بازیگر و تهیه‌کننده سرشناس هندی از علاقه و آمادگی خود برای با مجید مجیدی که این روزها مشغول ساخت اثری به نام "باغ های معلق" در هند می باشد، خبرداد.

همکاری مجیدی و ستاره ی جوان بالیوود

مجیدی كه برای ساختن نخستین فیلم انگلیسی‌زبان خود از مدت‌ها پیش در هندوستان به سر می‌برد، همچنان خبرساز است. آخرین مورد این اخبار هم اظهارنظر جكی باگنانی است كه هفته گذشته با خالق «بچه‌های آسمان» در دفتر كار خود ملاقات و از این دیدار به نیكی یاد كرد.جكی كه فرزند باشو باگنانی، تهیه‌كننده سرشناس بالیوودی است، ضمن تأیید همكاری خود با مجیدی، گفت كه اطلاعات بیشتر را درباره این پروژه مشترك در آینده در دسترس رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

 بازیگر جوان بالیوودی حس خود را از لحظه دیدار با فیلمساز نامدار ایرانی چنین توصیف كرد:

همین كه فهمیدم قرار است مجیدی شام را مهمان ما باشد، سر از پا نمی‌شناختم. لباس‌هایم را پوشیدم و مثل كودكی كه در انتظار دیدن قهرمان خود است، در دفترم منتظرش ماندم. در مقام یك دانشجوی سینما، می‌توانم از چند نفر به‌عنوان خدایگان فیلمسازی نام ببرم كه مجیدی یكی از آنهاست و من از دیدارش بسیار هیجان‌زده و خوشحال شدم.

 باگنانی با اشاره به مواردی كه در حضور كارگردان «رنگ خدا» مطرح شده، افزود:

قرار است در یك پروژه سینمایی همكاری كنیم كه چون هنوز در مراحل اولیه كار هستیم، نمی‌توانم بیش از این اطلاعات در اختیار شما بگذارم. هر آنچه لازم باشد، در آینده نزدیك با انتشار یك بیانیه رسمی اعلام می‌شود. این بازیگر جوان هندی كه از سال 2009 وارد عرصه بازیگری شده، در همین مدت كوتاه 5 جایزه مهم برده است. «ساربجیت» نخستین فیلم باگنانی در مقام تهیه‌كننده و یكی از 336 فیلمی است كه شرایط رقابت در رشته بهترین فیلم اسكار هشتادو‌نهم را دارند.

 مجیدی پس از فراغت از اكران‌های داخلی و بین‌المللی «محمد رسول‌الله(ص)»، از چند‌ماه پیش درگیر پیش‌تولید پروژه «باغ‌های معلق» در هند است؛ فیلمی كه دیپیكا پادوكانه، ستاره نامدار و چهره جهانی بالیوود در آن به نقش یك زن فقیر ظاهر می‌شود. قرار است این فیلم در چند منطقه از شمال هند ازجمله دهلی و كشمیر مقابل دوربین برود. مجیدی سال 1998 نخستین فیلمساز ایرانی بود كه با بچه‌های آسمان نامزد كسب اسكار شد و البته آن را به «زندگی زیباست» روبرتو بنینی ایتالیایی واگذار كرد.

 

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع: hamshahrionline.ir