ماجرای حمله طرفداران ابراهیم حاتمی کیا به اینستاگرام عموپورنگ
داریوش فرضیایی:فقط تو رو خدا ناسزا ننویسید! فکر کنید بچه‌ها وخانواده خودتون این کامنت‌ها رو میخونن!

تو رو خدا ناسزا ننویسید فکر کنید بچه‌ها وخانواده خودتون این کامنت‌ها رو میخونن

واکنشهای منفی نسبت به پست دیروز داریوش فرضیایی که در قبال اتفاقات دوشنبه گذشته در جریان تبلیغات نامتعارف فیلم «به وقت شام» صورت گرفته بود،موجب شد تا او ناگزیر به پاک کردن آن شود و پست تازه ای را را در اینستاگرام منتشر کند.


داریوش فرضیایی با انتشار عکسی از ابراهیم حاتمی کیا کارگردان «به وقت شام» در اینستاگرامش نوشت:

سلام دوستان. بخاطرکلمات زشت و رکیک که در پست قبلی نوشته شد مجبور شدم پاکش کنم.ولی این درست نیست که تحمل شنیدن صدای همدیگر رو نداشته باشیم. اقای حاتمی کیا همچون سایر هنرمندان فیلم ساز دیگر برای بنده قابل احترام هستند، اما اگر انتقادی نسبت به رویه تبلیغ فیلم ایشان مطرح می شود،دلیل بر توهین یا بی احترامی نیست. در ضمن من در پست قبلی اشاره به عذرخواهی و عدم اطلاع ایشان از این موضوع را بیان کردم، اما نمیدانم چرا یه عده اصرار بر جناحی کردن و تفرقه افکنی بین هنرمندان رو دارند.بنده که به قول خیلی‌ها باید برم اردک تک تک خودم رو بخوونم، ولی اینو فراموش نکنید به خداما همه مون از یک خانواده ایم اگه اجازه بحث و انتقاد و پیشنهاد رو بهم ندیم، پس چطور میتونیم یه خانواده باقی بمونیم. بنده هنوزم معتقدم ایجاد رعب و وحشت درست نبود حتی با اطلاع قبلی،چون شاید چندتا ادمی که تازه وارد اون فضا میشدن بی اطلاع از موضوع خدایی ناکرده اتفاقی براشون پیش می‌اومد.. این انتقاد در نهایت احترام و ادب نوشته شده و بنده خدا اقای حاتمی کیاهم که توضیح دادند اطلاعی نداشتن، حالا این همه فحش برای چی؟

با اینحال من دوستتون دارم، فقط تو رو خدا ناسزا ننویسید فکر کنید بچه‌ها وخانواده خودتون این کامنت‌ها رو میخونن.دمتون گرم ،یاعلی.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: banifilm.ir