سوفی ترنر دلیل نامزد شدنش با جو جوناس در 21 سالگی را توضیح داد
شایعه نامزدی این زوج ابتدا در نوامبر سال 2017 بر سر زبان ها افتاد، وقتیکه در یک کنسرت دست به دست و همراه هم حضور پیدا کردند. اما اکنون آنها همراه با دو سگ شان در یک آپارتمان در نیویورک با هم زندگی می کنند

بازیگر سریال بازی تاج و تخت که در سن کم وارد رابطه شد

سوفی ترنر و جو جوناس وقتی در سال 2017 نامزدی خود را اعلام کردند 21 ساله و 28 ساله بودند
ترنر اکنون 23 سال دارد و از پذیرفتن تعهد رابطه در سن پایین دفاع می کند؛ او اعتقاد دارد انسان تنها یک بار در زندگی شانس پیدا کردن آدم درست را دارد.

بیشتر بدانید : نکات جالب از زندگی سوفی ترنر بازیگر نقش «سانسا استارک» + عکس کودکی


همچنین این بازیگر اضافه کرد که احساس می کند از سنش بزرگ تر است؛ او به نظر خودش مثل یک دختر 27 یا 28 ساله است.
وقتی که سوفی ترنر بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در نوامبر 2017 نامزدی اش را با جو جوناس ستاره موسیقی اعلام کرد، فقط 21 سال داشت.

او عکس حلقه نامزدی اش  را در اینستاگرام گذاشت و خیلی کوتاه و مختصر نوشت: من بله گفتم.

سوفی ترنز,جو جوناس,نامزدی,عروسی,بازی تاج و تخت,حلقه نامزدی,ایسنتاگرام 
حلقه نامزدی سوفی ترنر


اما سوفی ترنر ابدا فکر نمی کرد وارد رابطه دائمی و یا نامزدی با فردی شود. او به مجله رولینک استون گفته بود: می خواهم در اوایل دهه بیست زندگی ام تنها باشن. من برای بقیه عمرم خودم را برای زندگی تنها آماده کرده ام. اما در مصاحبه جدیدش با این مجله می گوید: من فکر می کنم هرکس تنها یکبار شخص مناسب خودش را پیدا می کند.

سوفی ترنز,جو جوناس,نامزدی,عروسی,بازی تاج و تخت
سوفی ترنر و جو جوناس


این بازیگر که اکنون 23 ساله است، اما خودش را شبیه دخترهای 27 و 28 ساله می داند. او در مصاحبه اش عنوان کرد: من احساس می کنم روح من از سن عددی من بزرگ تر است. فکر می کنم به اندازه کافی زندگی کرده ام که اینها را بدانم.
ترنر و جوناس برنامه عروسی شان را برای تابستان امسال چیده اند. جو در اوایل ماه مارس اعتراف کرد که قرار است در این مراسم بهتان خیلی خوش بگذرد.

شایعه نامزدی این زوج ابتدا در نوامبر سال 2017 بر سر زبان ها افتاد، وقتیکه در یک کنسرت دست به دست و همراه هم حضور پیدا کردند. اما اکنون آنها همراه با دو سگ شان در یک آپارتمان در نیویورک با هم زندگی می کنند.

سوفی ترنز,جو جوناس,نامزدی,عروسی,بازی تاج و تخت
سوفی ترنر و جو جوناس در مهمانی قبل از گرمی


سوفی ترنر اگرچه نامزد شدن و وارد رابطه شدن را یه امر لذت بخش و دوست داشتنی و مهم در زندگی اش می داند؛ اما اعتقاد دارد بزرگ ترین اتفاق زندگی او نبوده است!

این بازیگر اظهار داشت: تصور غلطی در مورد ازدواج وجود دارد، اینکه بزرگ ترین اتفاقی که برای هر کس می افتد ازدواج کردن است. اما برای من اینگونه نیست؛ شغل من همیشه چیزی بوده که به خاطرش زندگی کردم تا بتوانم به دستاوردهای بزرگ تری برسم. بازیگی حسی به من می دهد که می خواهم برای کل زندگی ام آن را داشته باشم و به نظرم بزرگ ترین اتفاق زندگی من است.


 

بیشتر بدانید : بازیگران «بازی تاج و تخت» در زندگی واقعی چه شکلی هستند؟! + عکس (1)

بیشتر بدانید : پوسترهای فصل هشتم «بازی تاج و تخت» منتشر شد + عکس

بیشتر بدانید : بازیگرانی که نماد فیلمشان را روی بدن خود تتو کردند + عکس

بیشتر بدانید : رازهای زندگی شخصی بازیگران سریال «بازی تاج و تخت»


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ