بازگشت آنجلینا جولی با نقش شیطان به سینما + عکس
نخستین تصاویر از نسخه دوم فیلم سینمایی «Maleficent» با نام فرعی «سردسته اهریمنان» با بازی آنجلینا جولی منتشر شد

سردسته اهریمنان به شکار بازیگر هالیوود می‌رود

نخستین تصاویر از نسخه دوم فیلم سینمایی «مالیفیسنت Maleficent» با نام فرعی «سردسته اهریمنان» با بازی آنجلینا جولی منتشر شد.

علاوه بر آنجلینا جولی بازیگرانی همچون ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، سم رایلی، هریس دیکینسن، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و چیویتل اجیوفور در نسخه دوم مالیفیسنت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بدانید : جدیدترین عکس های آنجلینا جولی در «شیطان صفت 2»

آنجلینا جولی در نقش شیطان,فیلم سردسته اهریمن ها,فیلم جدید آنجلینا جولی
فیلم سینمایی مالیفیسنت Maleficent

«مالیفیسنت» ادامه‌ای بر نسخه اول این فیلم با بازی آنجلینا جولی است. او بعد از بازی در این فیلم و بعد از جدایی از برد پیت قرار شد تا از بازیگری خداحافظی کند، اما این تصمیم خیلی دوام نیاورد و او هم اکنون مشغول بازی در دو فیلم است.

آنجلینا جولی در نقش شیطان,فیلم سردسته اهریمن ها,فیلم جدید آنجلینا جولی
آنجلینا جولی در فیلم سینمایی مالیفیسنت Maleficent

جاشیم رونینگ کارگردان فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب ۵» کارگردانی نسخه دوم فیلم سینمایی «مالیفیسنت» را بر عهده گرفته است.

شیطان یا پلید (Maleficent) دختری است که در یک سبزه‌زار گسترده و زیبا به همراه پری‌ها و موجوداتی عجیب زندگی می‌کند. جایی که در مجاورت قلمرو انسان‌ها است. روزی نگهبان‌های دشت به او خبر می‌دهند که دزدی کوچک، جواهری را از دریاچه دزدیده و آن را پس نمی‌دهد. مالفیسنت پیش دزد یا همان اِستِفن می‌رود و با زبانی نرم او را رام کرده و با او دوست می‌شود و به دوستی او هم اطمینان پیدا می‌کند، زیرا زمانی که استفن با مالیفیسنت دست می‌دهد، به علت حساسیت مالیفیسنت به فلز (حلقه دست استفن) دست مالیفیسنت می‌سوزد.

استفن بسیار ناراحت شده و بلافاصله، با اینکه کودک فقیری هم بود، تنها جواهرش یعنی انگشتر خویش را به آب دریاچه می‌اندازد. در آن روز استفن به مالیفیسنت گفت که مادر و پدرش مرده‌اند و خود او نیز بسیار فقیر بوده و در انبار غله زندگی می‌کند، اما علاقه‌ای فراوان به پادشاه شدن و زندگی در قصر دارد.

 

بیشتر بدانید : آن جملاتی از آنجلینا جولی که تفاوتش را از ستارگان دیگر آشکار میکند!

بیشتر بدانید : 17 راز زندگی آنجلینا جولی که تا بحال فاش نشده!

بیشتر بدانید : 14 حقیقت جالب در مورد آنجلینا جولی!! +عکس

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که دل خوشی از آنجلینا جولی ندارند!!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir