آنجلینا جولی خواننده اپرا شد + توضیحات
«آنجلینا جولی» در فیلم جدید ساخته «پابلو لارین» در نقش «ماریا کالاس» خواننده افسانه‌ای اُپرا مقابل دوربین می‌رود

«آنجلینا جولی» در نقش خواننده معروف اُپرا

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، «پابلو لارین» سینماگر مولف شیلیایی که پیش‌تر فیلم‌هایی چون «اسپنسر» و «جکی» را ساخته بود، در جدیدترین پروژه سینمایی خود فیلم «ماریا» را بر اساس زندگی «ماریا کالاس» خواننده یونانی-آمریکایی معروف سوپرانو مقابل دوربین‌ می‌برد و «آنجلینا جولی» برای بازی در نقش اصلی این فیلم انتخاب شده است.

«ماریا» بر اساس روایت‌های واقعی ساخته می‌شود و داستان پر فراز و نشیب و در نهایت غم انگیز زندگی سوپرانوی یونانی متولد آمریکا «ماریا کالاس» را روایت می‌کند که در آخرین روزهای زندگی‌اش در پاریس در دهه ۱۹۷۰ دوباره احیا شد.

«پابلو لارین» پیش از این نیز پرتره‌های شخصی از زنان نمادین  ساخته بود  که از آن جمله می‌توان به فیلم «جکی» با بازی «ناتالی پورتمن» در نقش «جکی کندی» و فیلم جدیدتر «اسپنسر» با بازی «کریستن استوارت» در نقش «پرنسس دایانا» اشاره کرد که هر دو بازیگر ، نامزد اسکار بازیگر نقش اول زن شدند.

«استیون نایت» نگارش فیلمنامه «ماریا» را بر عهده دارد و «خوان دو دیو»، «لورنزو می‌یله» و «جوناس دورنباخ» تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی هستند.

«پابلو لارین» که از دیگر آثارش می‌توان به «No»، «نرودا»، «اِما» و «کلاب» اشاره کرد، گفت: «داشتن فرصتی برای ترکیب عمیق‌ترین و شخصی‌ترین علایقم من یعنی سینما و اُپرا، آرزوی طولانی مدتی برایم بوده است. انجام این کار با آنجلینا جولی که هنرمندی فوق‌العاده شجاع و کنجکاو است، فرصتی شگفت‌انگیز محسوب می‌شود».

«آجلینا جولی» نیز درباره بازی در این فیلم سینمایی اظهار کرد:
«مسئولیت زندگی و میراث ماریا را بسیار جدی می‌پذیرم. تمام تلاشم را برای مقابله با این چالش انجام خواهم داد. پابلو لارین کارگردانی است که مدتهاست او را تحسین می‌کردم. اینکه در این پروژه فرصت داشته باشم که داستان ماریا را با فیلمنامه‌ای از استیون نایت روایت کنم، یک رویاست».

«جولی» هم اکنون در مرحله پس از تولید پنجمین فیلم خود در مقام کارگردان با عنوان «بدون خون» است. او در حرفه بازیگری خود برنده اسکار بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «دختر، ازهم گسیخته» (۲۰۰۰) و جایزه اسکار بازیگر نقش اول زن برای فیلم «بچه جایگزین» (۲۰۰۹) شده است.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir