میشل رودریگز تولد 41 سالگی اش را سر صحنه جشن گرفت!  عکس
میشل رودریگز که اهل تگزاس بوده جشن تولد 41 سالگی اش را همراه با خانواده اش در روی 15 ام فیلمبرداری سریع و خشن 9 را سر صحنه بازی گرفت و از لحظه ای که همکاران و دوستانش یک کیک تولد خیلی بزرگ که با تعداد زیادی گیلاس تزئین شده به او دادند

 جشن تولد 41 سالگی میشل رودریگز

میشل رودریگز از همان آغاز مجموعه سینمایی «سریع و خشن» از بازیگران این فیلم ها بوده است. او چنان خودش را درگیر فیلم برداری سری جدید این فیلم ها کرده بود که حتی جشن تولدش را سر صحنه برگزار کرد.

این بازیگر که اهل تگزاس بوده جشن تولد 41 سالگی اش را همراه با خانواده اش در روی 15 ام فیلمبرداری سریع و خشن 9 را سر صحنه بازی گرفت و از لحظه ای که همکاران و دوستانش یک کیک تولد خیلی بزرگ که با تعداد زیادی گیلاس تزئین شده به او دادند، ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرده است.
میشل در این ویدئو از خوشحالی فریاد کشیده و دوستانش ناتالی امانوئل، لوداکریس و تایرس گیبسون را در آغوش می گیرد.

این بازیگر در مورد هیجان خود و حس نوستالژیکی که به این فیلم ها دارد گفت. او گفت ما سر صحنه فیلم سریع و خشن در این 18 سال دوستی ها و لحظه های خوشی را تجربه کردیم. و البته تعداد زیادی چهره جدید از نسل جدید به ما اضافه شدند. من از همه دوستان و همکاران به خاطر لحظه های خوشی که با انها داشتم سپاسگزارم.

میشل رودریگز,تولد
تولد میشل رودریگز سر صحنه سریع و خشن 9

میشل رودریگز تنها بازیگر سریع و خشن نبود که برای تولدش در اینستاگرام پست گذاشت. همبازی او ناتالی امانوئل  که در مقش ویزرمزی بازی می کند هم عکسی از خودشان را در اینستاگرام گذاشته و تولد دوستش را با این کپشن تبریک گفت:

تولدت مبارک.. تولد کسی که مثل یک نور قوی در جهان می درخشد... یکی از باهوش ترین افرادی که تابحال ملاقات کرده ام.
در این تصویر بازیگران تازه واردی مثل John Cena  و Anna Sawai در کنارچهره های قدیمی تر مثل ون دیزل و Jordana Brewster می بینیم.
میشل رودریگز دوباره کاراکتر قبلی اش Letty Ortiz را بازی می کند، اما در مورد خط داستانی فیلم هیچ حرفی نزده است.

میشل رودریگز زاده: ۱۲ ژوئیه ۱۹۷۸ در تگزاس بازیگر آمریکایی است. او بازیگر نقش آنا لوسیا کورتز در سریال آمریکایی لاست بود و با این سریال مشهور شد

  میشل رودریگز,سریع و خشن
 میشل رودریگز در یکی از اکران های سریع و خشن

 

بیشتر بدانید : 10 مورد از عوض شدن بازیگران در فیلمها که همه را شوکه کرد! + عکس (قسمت2)

بیشتر بدانید : حراج اتومبیل آبی رنگ پل واكر در فیلم «سریع و خشن 4» + تصاویر

بیشتر بدانید : عصبی شدن بازیگر فیلم سریع و خشن از مسافر ایرانی + فیلم


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: اختصاصی سیمرغ