فیلم گانگستری دیوانه وار تام هاردی در راه است + عکس
رایان جانسون درباره فیلم "کاپون" گفت: این فیلم به بهترین شکل ممکن دیوانه‌وار است و باور کنید که بهتر است آن را ببینید فیلم "کاپون" Capone با بازی تام هاردی Tom Hardy تام هاردی و جاش ترنک هفته‌ی گذشته اعلام کردند که فیلم گانگستری "فونزو" آن‌ها به "کاپون" تغییر نام پیدا کرده و در ماه می به صورت دیجیتال منتشر...

رایان جانسون درباره فیلم "کاپون" گفت: این فیلم به بهترین شکل ممکن دیوانه‌وار است و باور کنید که بهتر است آن را ببینید

فیلم "کاپون" Capone با بازی تام هاردی Tom Hardy

تام هاردی و جاش ترنک هفته‌ی گذشته اعلام کردند که فیلم گانگستری "فونزو" آن‌ها به "کاپون" تغییر نام پیدا کرده و در ماه می به صورت دیجیتال منتشر می‌شود. این فیلم بیوگرافیکال برای "آل کاپون" در سال ۲۰۱۸ فیلمبرداری شده و انتظار می‌رفت که در جشنواره‌ی ساندنس و تورنتو سال گذشته اکران شود.

این فیلم از حضور در جشنواره‌ها اجتناب کرد و از "ورتیکال اینترتینمنت" به عنوان پخش‌کننده سر درآورد. اولین واکنش نسبت به این فیلم را "رایان جانسون" کارگردان "چاقوکشی" در صفحه‌ی توئیترش با ۱ میلیون دنبال کننده نشان داده است. او می‌گوید: "این فیلم به بهترین شکل ممکن دیوانه‌وار است و باور کنید که بهتر است آن را ببینید."

بیشتر بدانید : بیوگرافی تام هاردی به مناسبت تولد 41 سالگی + تصاویر

"کاپون" سرگذشت گانگستر معروف را در زندان و در حال دست و پنجه نرم کردن با جنون روایت می‌کند و نگاهی به گذشته‌ی او حساس‌ترین لحظات می‌اندازد. هاردی برای بازی در نقش کاپون گریم سنگینی را تحمل می‌کند. این بازیگر نامزد اسکار در "کاپون" با "لیندا کاردلینی"، "جک لودن"، "نوئل فیشر"، "کایل مک‌لاکلن"، و "مت دیلن" همبازی است.

ترنک نویسنده و کارگردان این فیلم بوده و پس از چندین سال دوری از سینما به دنبال شکست "چهار شگفت‌انگیز" (Fantastic Four) که او را تا مرز وداع با فیلمسازی پیش برد، بر روی صندلی کارگردانی نشسته است. 

تام هاردی در فیلم گانگستری "کاپون"
تام هاردی در فیلم گانگستری "کاپون"

 نام جانسون و ترنک به چندگانه‌ی "جنگ ستارگان" گره خورده است. جانسون در سال ۲۰۱۷ فیلم "آخرین جدای" (The Last Jedi) را ساخت و قرار است سه‌گانه‌ی دیگری برای دیزنی و لوکاس‌فیلم بسازد. در حالی که ترنک پیش از "چهار شگفت‌انگیز" قرار بود قسمتی از "جنگ ستارگان" را کارگردانی کند اما در نهایت با لوکاس‌فیلم به توافق نرسید. او در آن زمان گفت که جدایی او بنا به دلایل شخصی بوده اما گزارش شد که رفتار "غیرحرفه‌ای" او در "چهار شگفت‌انگیز" در این اتفاق بی‌تأثیر نبوده است.

جانسون در شبکه‌های اجتماعی از فیلم‌های محبوبش ستایش می‌کند. او اخیراً توصیه کرده است که هواداران فیلم "سلا و اسپیدز" را ببینند: "اگر امشب به دنبال فیلمی کمتر شناخته‌شده می‌گردید، باید بگویم که من از دیدن آن لذت بردم. اولین فیلم "تایاریشا پو" است. استایل او منحصر به فرد و بی‌پرواست و من مشتاقانه منتظر کار بعدی او هستم."

"ورتیکال اینترتینمنت" فیلم "کاپون" را ‍۱۲ می (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) عرضه می‌کند. ترنک می‌گوید امیدوار است که در آینده شرایط برای اکران فیلم در سالن‌های سینما مهیا شود. 

 

بیشتر بدانید : حیرت انگیزترین تغییر شکل ظاهری بازیگران در سال 2018

بیشتر بدانید : فیلم‌های گانگستری تاثیرگذار به انتخاب مارتین اسکورسیزی

بیشتر بدانید : گزارش تصویری: 15 فیلم گانگستری برتر تاریخ سینما

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: ۳۰نما