خواهر تتلو بازداشت شد + بیوگرافی و واکنش تتلو
بهمن بابازاده؛خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار توئیت اعلام کرد نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شد

نسیم مقصودلو، خواهر تتلو به جرم خوانندگی بازداشت شد!

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی خبر داد: نسیم مقصودلو خواهر امیر تتلو در رشت به جرم خوانندگی در یک مراسم خصوصی بازداشت شد. 

خواهر تتلو دستگیر شد
خواهر تتلو دستگیر شد

واکنش تتلو به دستگیری خواهرش

امیر تتلو خواننده زیر زمینی ساکن ترکیه در کانال تلگرامی خود زا بازداشت خواهرش نسیم مقصود خبر داد. تتلو ابتدا با خنده از این اتفاق یاد کرد اما بعد از آن از احتمال کرونا گرفتن خواهرش اظهار نگرانی کرد.

واکنش تتلو به دستگیری خواهرش نسیم
واکنش تتلو به دستگیری خواهرش نسیم

چندی پیش نسیم مقصودلو کلیپی منتشر کرد که در آن با ظاهری کتک خورده آهنگی اعتراضی در مورد وضعیت زنان خوانده بود. البته مشخص نیست علت اصلی دستیگیری خواهر تتلو چیست. نیروی انتظامی هنوز به خبر بازداشت خواهر تتلو واکنشی نشان نداده است.

بیوگرافی خواهر تتلو؛ نسیم مقصودلو

خانم مقصودلو خواهر تتلو با نام واقعی امیر مقصودلو خواننده جنجالی چند سال اخیر است که در دو سال پیش وارد خوانندگی و عرصه موسیقی شده است. مادرش فریده واثقی و خواهرش نغمه مقصودلو می باشد. خواهرش نغمه ازدواج کرده و یک پسر به نام پارسا دارد که بسیار پسر موفق و با هوشی می باشد.

عکس نسیم مقصودلو خواهرتتلو
عکس نسیم مقصودلو خواهرتتلو

نسیم مقصودلو از دو سال پیش وارد خوانندگی شده و تاکنون چند آهنگ نیز منتشر کرده و اکنون با خبر بازداشت و دسیتگیری تو در مراسم خصوصی گویا ایسان بطور حرفه ای موسیقی را دنبال میکرده است. چندی پیش کلیپی از نسیم مقصودلو منتشر شده که با چادر و کبودی صورت آهنگی در مورد زنان می خواند.

امیر تتلو درباره خانواده اش گفت: هم خودم دوست داشتم و هم پدر و مادرم. چون مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می‌خوند. خواهرم هم همین طور. پدرم هم عاشق فوتبال بود. فوتبال نگاه می‌كرد و با صدای بلند داد می‌زد.

 واکنش کاربران به دستگیری خواهر تتلو
واکنش کاربران به دستگیری خواهر تتلو


بیشتر بدانید : گفتگویی جنجالی با امیر تتلو از خانواده و زندگی شخصی‎اش!

بیشتر بدانید : تتلو و طرفدارانش چه کسانی هستند؟

بیشتر بدانید : تتلو: قصد خودکشی دارم!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: shayanews.com