ادامه پایتخت 6، مشکل اختلافات محسن تنابنده و مهران احمدی؟ دلخوری ها در حال رفع است؟!
گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد 

تولید سریال پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ 

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که یک بار قبلاً بدلیل اختلاف‌نظر با پایتختی‌ها در فصول سه و چهار و پنج حضور نداشت این بار هم گفته به هیچ وجه حاضر به ادامه همکاری با تنابنده نیست.

مهران احمدی به گروه "پایتخت" اعلام کرده به دلیل نقش کم و حقوق ناچیز، دیگر با پایتختی‌ها ادامه همکاری نخواهد داد و به همین دلیل پایتختی‌ها برای 4 قسمت پایانی به مشکل خورده‌اند.  این در حالی است که مدیر شبکه یک اخیراً در جلسه‌ای با سیروس مقدم، الهام غفوری و محسن تنابنده بر ادامه همکاری این شبکه با پایتخت تأکید کرده است. این گزارش حاکی از آن است که شبکه نمایش خانگی و باند پشت پرده آن به شدت به دنبال به کارگیری عوامل سازنده "پایتخت" برای شبکه نمایش خانگی‌اند.

سیروس مقدم کارگردان سریال «پایتخت» خبر از تولید پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت:

وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است، انشاءالله با رفع دلخوری ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

وی افزود: عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است و تمامی این حواشی از بین می رود. تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

سیروس مقدم بیان کرد: مجموعه پایتخت متعلق به فرد خاصی نیست و ما همه یک خانواده هستیم و این صمیمیت بین اعضای خانواده باعث سودآوری روزافزون برای همه(سازمان و ما)شده است. 

 

بیشتر بدانید : پایان غیرمعمولی "پایتخت 6" با حاشیه های فراوان

بیشتر بدانید : قسمت آخر "پایتخت 6" چه زمانی پخش می شود؟

بیشتر بدانید : واکنش ارسطو و بهتاش به نیمه کار ماندن پایتخت 6 + عکس

بیشتر بدانید : بدون محسن تنابنده تکلیف پایتخت چه می شود؟! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: yjc.ir/tasnimnews.com