تجربه وحشتناک شهره سلطانی از ابتلا به کرونا + عکس
شهره سلطانی که در روزهای اخیر برخی از همکارانش از ابتلای او به کرونا خبر داده بودند، پس از حدود دو هفته با انتشار ویدئویی ابتلایش به این ویروس را تایید کرد و تجربیات وحشتناک خود از کرونا را به اشتراک گذاشت

شهره سلطانی هم بیمار شد/ کرونا را جدی بگیرید

پس از لیلا بلوکات و بهاره رهنما، نوبت به شهره سلطانی رسید که خبر ابتلایش به «کووید۱۹» را تایید کند. سلطانی در این ویدئو درباره ی وضعیت جسمانی خود توضیح داد. او گفت که ۱۹ روزی است درگیر بیماری کووید-۱۹ شده و به نوع شدید آن مبتلا شده است. شهره سلطانی ضمن تشکر از کسانی که پیگیر و نگران حال او بودند، از مردم خواست این بیماری را جدی بگیرند.

گرچه در ماه های ابتدایی شیوع کرونا در کشور به ندرت خبری از بیماری چهره های هنری ایران به گوش می رسید اما طی یک ماه اخیر تعداد قابل توجهی از چهره های مشهور حوزه ی هنر از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داده اند، امری که به نظر می رسد از شدت گرفتن شیوع بیماری در سطح جامعه حکایت داشته باشد.

این بازیگر ویدئویی منتشر کرد و در آن گفت:
«حدود ۱۹ روز پیش علائم سرماخوردگی داشتم، و در پی آن دو بار تست کرونا دادم که جوابش منفی شد. اما با اصرار پزشک معالج سی‌تی‌اسکن ریه دادم و متوجه شدند که ریه‌ام درگیر است و صد در صد کرونا دارم. خیلی از مواقع خیلی از دوستان را می‌بینم که پست می‌گذارند و خبر از ابتلای خود به بیماری کرونا می‌دهند در حالی که به نظر می‌رسد بیماری ساده‌ای است. اما بیماری من تقریبا از نوع شدیدش بود که مرا بسیار اذیت کرد.»

شهره سلطانی کرونا گرفت
شهره سلطانی کرونا گرفت

این بازیگر در ادامه ویدئو از مردم درخواست که کرونا را جدی بگیرند چرا که این بیماری از آنچه فکر می‌کنید نزدیک‌تر است.

چند روز قبل احسان خواجه امیری، خواننده ی محبوب و مشهور پاپ در اینستاگرام خود خبر داد که چند روزی است به ویروس کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بدانید : یک خواننده پاپ دیگر هم به کرونا مبتلا شد + عکس

یک روز پیش از آن امیرمهدی ژوله اعلام کرد که پیمان قاسم خانی هم گرفتار بیماری کووید-۱۹ شده است.

بیشتر بدانید : پیمان قاسم خانی و کشتی با کرونا! + عکس

این در حالی بود که منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون و همسرش یکتا ناصر هم یک روز قبل از آن از ابتلای خود به این بیماری خبر داده و اعلام کرده بودند در قرنطینه ی خانگی به سر می برند.

بیشتر بدانید : منوچهر هادی کارگردان "دل" و "عاشقانه" کرونا گرفت؟ + عکس

بیشتر بدانید : یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی کرونا گرفت + عکس

یک هفته پیش از آن اعلام شد دو بازیگر دیگر یعنی بهاره رهنما و کیانوش گرامی هم به ویروس کرونا مبتلا شده اند. کیانوش گرامی که به دلیل همین بیماری راهی بیمارستان شده بود، در گفتگویی ویدئویی از روی تخت بیمارستان، با اشاره به بی احتیاطی خود، عاجزانه از مردم درخواست کرد این ویروس را جدی بگیرند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بدانید : بهاره رهنما کرونا گرفت + عکس در قرنطینه

بیشتر بدانید : کیانوش گرامی: از خواب پریدم و دیدم نفسم بالا نمی آید! + عکس

طی ماه های قبلی هم لیلا بلوکات و گلاب آدینه و دخترش، نورا هاشمی با انتشار ویدئوهایی اعلام کردند که درگیر این بیماری شده بودند و تجربه ی خود در این زمینه را با مردم به اشتراک گذاشتند. 

بیشتر بدانید : تجربه وحشتناک لیلا بلوکات از کرونا: بینایی ام را از دست دادم!

بیشتر بدانید : لیلا بلوکات کرونا گرفت! + عکس

بیشتر بدانید : رضا بهرام به کرونا مبتلا شد + وضعیت جسمانی

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com/khabaronline.ir