ریحانه پارسا کشف حجاب کرد، بهنوش بختیاری واکنش نشان داد! + عکس و توضیحات
ریحانه پارسا بازیگری که گفته می‌شود به ترکیه مهاجرت کرده است در لایو اینستاگرامش با نشان دادن موهایش گفت: موهایی که میبینید زیر ۲ سانت است و طبق قوانین جمهوری اسلامی این مو به لحاظ اسلامی دچار اتفاقاتی نمیشه...! 

ریحانه پارسا در ترکیه کشف حجاب کرد! 

ریحانه پارسا بازیگر تازه کار سینما و تلویزیون ایران که بیشتر به واسطه ی حاشیه سازی هایش شناخته می شود بار دیگر جنجال آفرین شد. پارسا که مدتی است در کشور ترکیه به سر می برد حوالی ۳ صبح امروز لایوی اینستاگرامی با حضور چندین هزار مخاطب داشت که در میانه ی آن یکباره کشف حجاب کرد.

ریحانه پارسا در ترکیه
ریحانه پارسا در ترکیه

پارسا پیش از این لایو، ویدئوی کوتاهی از خود در اینستاگرامش منتشر کرده بود که پوشش و حرکات نامتعارفش در آن مخاطبان را متعجب کرد.

لایو ریحانه پارسا و محسن افشانی

سپس پارسا در یک لایو اینستاگرامی ابتدا با محسن افشانی درباره ی شرایط لایو مشترک و افشاگرانه ی خود صحبت کرد که از چند روز قبل وعده ی آن را داده بودند و قرار شد این لایو سه شنبه شب این هفته برگزار شود. پارسا و افشانی که هر دو از جنجال آفرین ترین بازیگران ایران هستند درباره ی حاشیه های پیرامون زندگی بازیگران هم صحبت کردند.

بیشتر بدانید : رابطه ریحانه پارسا با محسن افشانی یا پسر سفیر ایران؟؟! + تصاویر

ریحانه پارسا و محسن افشانی
ریحانه پارسا و محسن افشانی

پس از آن ریحانه پارسا تلویحاً درباره ی مسائلی صحبت کرد که به نظر می رسید اشاره ای ضمنی به ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی باشد.

بیشتر بدانید : ریحانه پارسا و همسرش: بیوگرافی و تصاویر

او گفت وقتی تصمیم می گیرید با کسی زندگی کنید، به خاطر محدودیت ها مجبور به پذیرش برچسب ها و دستور العمل های مشخصی مثل ازدواج می شوید تا رابطه ی شما برای جامعه قابل هضم شود و امکان علنی کردن آن باشد.

بیشتر بدانید : اولین واکنش ریحانه پارسا پس از شایعه طلاقش + عکس

کشف حجاب ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامی

پس از این صحبت ها بود که ریحانه پارسا یکباره تصمیم به کشف حجاب گرفت.

کشف حجاب ریحانه پارسا
کشف حجاب ریحانه پارسا

او پس از کنار زدن کلاهی که بر سر داشت گفت اندازه ی موهایش کمتر از ۲ سانتیمتر است و بنابراین قوانین جمهوری اسلامی را زیر پا نگذاشته اما این تصویر، خود واقعی او است و او باید اینگونه پذیرفته شود. پارسا همچنین گفت قصد ایستادن رو به روی هیچ چیزی را ندارد اما این اتفاق باید می افتاد و تصمیم گرفته حتی به بهای مشکلاتی که برایش پیش خواهد آمد دیگر کار نکند. او گفت یکباره تصمیم به کشف حجاب گرفته و نمی داند از فردا چه اتفاقاتی برایش رخ خواهد داد اما امشب خواب راحتی خواهد داشت.

علت کناره گیری ریحانه پارسا از بازیگری و سینمای ایران

در بخش دیگری از این لایو پارسا درباره ی علت کناره گیری اش از بازیگری و سینمای ایران گفت فضایی که در آن کار می کرد پاسخگوی انتظارات و انرژی او نبود. او گفت پل های پشت سر خود را به عمد خراب کرد تا مسیر اشتباهی که رفته بود را تکرار نکند.

پارسا تأکید کرد از کار و حرف های امشب خود هدف خاصی نداشته جز اینکه واقعی ترین تصویر از خود را نشان دهد و او تنها به دنبال دغدغه های شخصی خود و آرامش است.

بیشتر بدانید : ریحانه پارسا از دنیای هنر خداحافظی کرد؟! + عکس

واکنش بهنوش بختیاری به کشف حجاب ریحانه پارسا

اما بهنوش بختیاری دیگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران هم دیشب چندین استوری در اینستاگرام خود منتشر کرد که گرچه در آن ها از شخص خاصی نام نبرد اما به دلیل همزمانی با لایو ریحانه پارسا، واکنشی به صحبت های او تعبیر شد.

بختیاری در این استوری ها گفت هر لحظه با یک پسر بودن و انجام حرکات زننده در برابر دوربین صرفاً برای رسیدن به پول تنها از آدم های بی اصالت سر می زند. او گفت بعضی ها جنبه ی پول و معروفیت را ندارند و خطاب به مخاطب ناشناس خود گفت نباید از سایت های شرط بندی خط بگیرد و او آبروی همه ی بازیگران و دختران ایرانی را برده است.

استوری های بهنوش بختیاری برای ریحانه پارسا 
استوری های بهنوش بختیاری برای ریحانه پارسا

واکنش تند بهنوش بختیاری به کشف حجاب ریحانه پارسا
واکنش تند بهنوش بختیاری به کشف حجاب ریحانه پارسا

بهنوش بختیاری به کشف حجاب ریحانه پارسا واکنش نشان داد
بهنوش بختیاری به کشف حجاب ریحانه پارسا واکنش نشان داد

 

بیشتر بدانید : مهاجرت ریحانه پارسا و تهدید عجیبش: بگذارید سکوت کنم! + عکس

بیشتر بدانید : رابطه عاشقانه ریحانه پارسا و پویان مختاری! شایعه یا واقعیت؟

بیشتر بدانید : واکنش ریحانه پارسا به شایعه ازدواجش با روزبه بمانی + عکس

بیشتر بدانید : طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی؟ + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com