بازیگر مشهور ایرانی، همبازی سوفیا لورن شد + عکس
کمپانی نتفلیکس به تازگی اولین تیزر از فیلم جدید "زندگی پیش رو" را با بازی "سوفیل لورن" ستاره ۸۶ ساله سینما و بابک کریمی بازیگر ایرانی منتشر کرده است 

بازگشت سوفیا لورن به سینما، در کنار بابک کریمی در فیلم "زندگی پیش رو"

"سوفیا لورن" بازیگر برنده اسکار ایتالیایی که از پرکارترین بازیگران عصر طلایی هالیوود به شمار می رفت، پس از ۱۱ سال غیبت با فیلم "زندگی پیش رو" به کارگردانی پسرش "ادواردو پونتی" که با اقتباس از رمانی نوشته "رومن گاری" ساخته شده به سینما بازگشته و امسال یکی از شانس های کسب نامزدی اسکار نیز محسوب می شود. 

بیشتر بدانید : زندگی پرماجرای سوفیا لورن به روایت تصویر

بابک کریمی و سوفیا لورن
بابک کریمی و سوفیا لورن

این فیلم که بابک کریمی بازیگر ایرانی دو فیلم برنده اسکار "جدایی" و "فروشنده" نیز در آن نقش آفرینی داشته، روایتگر داستان زنی است که مسئولیت تربیت یک کودک ۱۲ ساله و سیاه پوست خیابانی را بر عهده می گیرد. 

سوفیا لورن و بابک کریمی در فیلم "زندگی پیش رو" 
سوفیا لورن و بابک کریمی در فیلم "زندگی پیش رو"

"سوفیا لورن" اولین بار در سال ۱۹۶۲ جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای فیلم "دو زن" کسب کرد تا اولین زنی نام گیرد که برای بازی در یک فیلم غیرانگلیسی زبان موفق به کسب جایزه اسکار بازیگری می شود. او سپس در سال ۱۹۶۵ با فیلم "ازدواج به سبک ایتالیایی" بار دیگر نامزد اسکار بازیگری شد و اگر در اسکار پیش رو نیز بتواند نامزد اسکار شود، رکورد جدید خلق خواهد کرد و ۵۶ سال از آخرین باری که نامزد اسکار شده می گذرد. 

سوفیا لورن در فیلم "زندگی پیش رو" the life ahead
سوفیا لورن در فیلم "زندگی پیش رو" the life ahead

فیلم "زندگی پیش رو" ابتدا از تاریخ ۶ نوامبر در سینماهای آمریکا اکران محدودی داشت و از روز گذشته (۱۳ نوامبر) از سوی سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس عرضه شده است. 

 

بیشتر بدانید : بازیگر فیلم اصغر فرهادی و سوفیا لورن همبازی می شوند

بیشتر بدانید : عکس‌های نایاب سوفیا لورن ستاره درخشان سینمای هالیوود!

بیشتر بدانید : نامه سوفیا لورن به شاعر پرآوازه ایرانی!

بیشتر بدانید : سلفی بابک کریمی و خانم ساندرا میلو ستاره سابق سینمای ایتالیا

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir