اولین تصویر از اژدهای پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت منتشر شد
مت اسمیت بازیگر سریال پیش درآمد House of the Dragon اولین تصویر از یکی از اژدهایان سریال اسپین آف بازی تاج و تخت را منتشر کرده است 

عکس اژدهای سریال پیش درآمد House of the Dragon 

مت اسمیت پس از بازی در Doctor Who، Terminator و The Crown، اکنون مشغول بازی در سریال بسیار مورد انتظار House of the Dragon از شبکه HBO است که در واقع اسپین آف سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به شمار می آید. این سریال پیش درآمد در مورد خاندان تارگرین خواهد بود و علاوه بر اسمیت، الیویا کوک (Ready Player One) و اِما دو آرسی (Truth Seekers) و همچنین پدی کونسیداین (Peaky Blinders) نیز در این سریال ایفای نقش خواهند کرد در حالی که کونسیداین برای نقش شاه ویسریس انتخاب شده است.

در مورد مت اسمیت نیز وی در نقش شاهزاده دمیون تارگرین ظاهر خواهد شد که در توصیف او چنین نوشته شده است:

«برادر کوچکتر شاه ویسریس و جانشین تاج و تخت او. یک جنگجوی بی بدیل و یک اژدها سوار، دیمون خون واقعی اژدها را در رگ های خود دارد. اما گفته شده هر بار که تارگرینی به دنیا می آید، خدایان سکه ای در هوا می اندازند…».

البته هنوز روزهای ابتدایی ساخت این سریال اسپین آف از بازی تاج و تخت است اما با توجه به هیجان طرفداران این سریال در مورد سریال پیش درآمد House of the Dragon، مت اسمیت در اینستاگرام خود تصویری از یک اژدها منتشر کرده که هیجان در مورد سریال جدید را افزایش دهد. به نظر می رسد این تصویر مربوط به یکی از اژدهایانی باشد که در سریال House of the Dragon به تصویر کشیده خواهد شد.

 اژدهای سریال پیش درآمد House of the Dragon
اژدهای سریال پیش درآمد House of the Dragon
 

مت اسمیت در بخش شرح این تصویر گفته است که نام این اژدها کاراکسس خواهد بود و وی بر آن سوار خواهد شد. متاسفانه اسمیت جزییات بیشتری در مورد این تصویر و نقش خود در سریال مورد انتظار House of the Dragon ارائه نداده است.  گفتنی است که مت اسمیت همان بازیگر بریتانیایی است که گفته می شود با امیلیا کلارک ، بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت ، وارد رابطه شده و تصاویری از این دو با هم منتشر شده است.

پایان سریال بازی تاج و تخت چنان بحث برانگیز و برای بسیاری ناامید کننده بود که شاید برخی از طرفداران سریال اصلی دیگر خبرهای مربوط به پیش درآمد آن را دنبال نکنند اما انتظار می رود که شبکه HBO از اشتباهات گذشته درس گرفته و در خاندان اژدها آن ها را تکرار نکند.

 

بیشتر بدانید : بازیگران پیش درآمد سریال "بازی تاج و تخت" مشخص شد + عکس

بیشتر بدانید : اولین تصاویر پیش درآمد "بازی تاج و تخت" + اعلام زمان پخش

بیشتر بدانید : ساخت پیش درآمد "بازی تاج و تخت" متوقف شد! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com