فیلم های جانی دپ از نتفلیکس حذف شد؟!
 کاربران توییتر ادعا کرد که نتفلیکس تمامی فیلم‌ های جانی دپ را از سرویس استریم خود حذف کرده است

حذف فیلم های «جانی دپ» از نتفلیکس!

پس از حذف جانی دپ از دو فیلم جانوران شگفت‌انگیز و دزدان دریایی کارائیب، طرفداران این بازیگر معتقدند نتفلیکس نیز علیه او اقداماتی انجام داده است!

بیشتر بدانید : جانی دپ از دنیای جادو طرد شد! + عکس

اظهارنظر طرفداران به محدودیت در دسترسی‌ به فیلم ‌ها

پس از آن که یکی از کاربران توییتر ادعا کرد که نتفلیکس تمامی فیلم‌های جانی دپ را از سرویس استریم خود حذف کرده، بعضی از طرفداران این بازیگر اعلام کردند که این شبکه را تحریم می‌کنند. در پی ایجاد مشکلات حقوقی میان دپ و همسر سابقش امبر هرد، بعضی از طرفداران بازیگر به این باور رسیدند که نتفلیکس برای همسو شدن با دیگر استودیوها تمامی فیلم‌های دپ را حذف کرده است.

آیا واقعا نتفلیکس فیلم‌های دپ را حذف کرده است؟

 دسامبر ۲۰۲۰ بعضی از طرفداران دپ در آمریکا متوجه شدند که بیشتر فیلم‌های این بازیگر در نتفلیکس در دسترس نیست و تنها انیمیشن Rango (به فارسی: رنگو) از او باقی مانده است. با این حال نباید فراموش کرد که نتفلیکس برای پخش فیلم‌ها در مدتی معین با کمپانی‌های مختلف قرارداد امضاء می‌کند و وقتی این قراردادها به پایان برسد؛ فیلم‌ها حذف خواهند شد.

با غیرقابل‌ دسترسی شدن ناگهانی فیلم‌های دپ در نتفلیکس، منطقی است که بعضی طرفداران کمی به نتفلیکس بدبین شوند. یکی از کاربران نتفلیکس در آرژانتین ادعا می‌کند که به دیگر فیلم‌های دپ در این شبکه دسترسی دارد، اما به نظر می‌رسد که در ایالات متحده کاربران امکان دیدن آثار دپ را در نتفلیکس ندارند. چندگانه‌ دزدان دریایی کارائیب که شاید محبوب‌ترین اثر دپ باشد؛ یکی از عناوین انحصاری دیزنی است که تنها از طریق دیزنی+ در دسترس قرار گرفته است.

طرفداران جانی دپ معتقدند که اتهامات بدرفتاری جسمانی که از سوی هرد مطرح شده، نه تنها به شغل دپ لطمه وارد کرده؛ بلکه سبب شده که شبکه‌های استریم ویدئویی نظیر نتفلیکس از پخش فیلم‌های او صرف نظر کنند. اما به نظر می‌رسد که این ادعا صحت ندارد چرا که فیلم‌های او در کشورهای دیگر بر روی نتفلیکس قرار دارد.

همانطور که می‌دانید، دپ پس از شکست در پرونده‌ شکایت از نشریه‌ سان که او را ضارب همسر خوانده بود، به درخواست برادران وارنر از چندگانه‌ جانوران شگفت‌انگیز جدا شد و جای خود را به مدس میکلسن داد. 

 

بیشتر بدانید : دستمزد باورنکردنی جانی دپ فقط برای یک سکانس! + عکس

بیشتر بدانید : ماجرای اکستازی خوردن جانی دپ در حین ساخت فیلم + عکس

بیشتر بدانید : جانی دپ: هنوز جنگ به پایان نرسیده!

بیشتر بدانید : جانی دپ شکست خورد!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: cigatech.ir