توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره توقیف سریال قورباغه!
سخنگوی قوه قضاییه درباره ماجرای توقیف سریال جدید هومن سیدی گفت: ابهامی در منشا مالی تامین کننده اعتبارات این فیلم به وجود آمده بود 

ابهام در منشا مالی تامین کننده اعتبارات سریال قورباغه

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره برخی اتهامات و مسائل مطروحه در توزیع سریال "قورباغه" در شبکه نمایش خانگی گفت: اصل سریال و مجوزهای قانونی برای پخش یا عدم پخش از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود و در این رابطه قوه قضاییه دخالتی ندارد.

وی اظهار داشت: درباره این سریال و محتوای آن تاکنون از سوی همکاران ما اظهار نظری نشده است و فارغ از اینکه این سریال در شبکه خانگی یا جای دیگری می خواهد پخش شود، ابهامی در منشا مالی تامین کننده اعتبارات این فیلم به وجود آمده بود.

غلامحسین اسماعیلی افزود: اقدام و تدابیری اتخاذ شد تا جلوی تضییع حقوق این موضوع گرفته شود و اگر فساد مالی بود جلوی تضییع اموال گرفته شود و با اخذ تامین و تدابیر حفظ حقوق مالی صورت پذیرد.

گفتنی است، قسمت نخست سریال "قورباغه" قرار بود 24 آذر پخش شود که پلتفرم پخش کننده در زمان مذکور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد پخش این سریال به دستور قضایی متوقف شده است. یک هفته بعد قسمت نخست سریال پخش شد و تاکنون سه قسمت از سریال به پخش رسیده است.

نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، شهروز دل افکار و هومن سیدی از بازیگران این سریال هستند. 

 

بیشتر بدانید : آیا "قورباغه" هومن سیدی توقیف شده؟ + پاسخ سازمان سینمایی

بیشتر بدانید : سریال "قورباغه" هومن سیدی: بازیگران و داستان سریال + تصاویر

بیشتر بدانید : سریال قورباغه +18 شد!+ عکس

بیشتر بدانید : سرنوشت سریال "قورباغه" چه شد؟ + عکس

بیشتر بدانید : چرا "قورباغه" ی هومن سیدی اینقدر جنجالی شد؟ + زمان پخش سریال

بیشتر بدانید : چرا "قورباغه" هومن سیدی در آخرین دقیقه ها متوقف شد!

 



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: