معرفی شخصیت های "قهرمان" اصغر فرهادی + رونمایی از چهره تازه فیلم
 وبسایت جشنواره فیلم کن، تصویری جدید از فیلم «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی منتشر کرد

تازه‌ترین تصویر از فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی

هفتاد و چهارمین دوره جشنواره کن از دو روز دیگر ۶ تا ۱۷ جولای (۱۵ تا ۲۶ تیر) آغاز به کار می‌کند و فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی نخستین نمایش جهانی خود را در بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی تجربه خواهد کرد.

وبسایت فستیوال «کن» در معرفی فیلم جدید اصغر فرهادی از نام شخصیت های بازیگران فیلم «قهرمان» رونمایی کرد.

شخصیت‌ های فیلم جدید اصغر فرهادی معرفی شدند

برطبق اعلام سایت جشنواره، امیر جدیدی در نقش رحیم، فرشته صدرعرفایی در نقش رادمهر، مریم شهدایی در نقش ملیحه، سارینا فرهادی فرزند اصغر فرهادی در نقش نازنین، محسن تنابنده در نقش بهرام، سحر گلدوست در نقش فرخنده، علیرضا جهاندیده در نقش حسین، احسان گودرزی در نقش نادعلی بازیگران فیلم «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی هستند. فیلم تازه فرهادی در شهر شیراز در کشور ایران فیلمبرداری شده است.

داستان فیلم نیز به این شرح است:
رحیم (با بازی امیر جدیدی) که به دلیل بدهی که نتوانسته بود آن را بپردازد، در زندان بوده حالا طی مرخصی دو سه روزه ای که می گیرد سعی می کند تا طلبکار خود را متقاعد کند تا شکایتش را در ازای پرداخت بخشی از بدهی پس بگیرد، اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود…

این فیلم که فیلمبرداری اش را علی قاضی، تدوینش را هایده صفی یاری و صداگذاری اش را محمدرضا دلپاک انجام داده است، در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ حضور دارد.

اولین نمایش فیلم ۱۲۷ دقیقه‌ای اصغر فرهادی در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره «کن» ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) در سالن اصلی «گرند لومیر» کاخ جشنواره خواهد بود و ۱۴ جولای (۲۳ تیر) ساعت ۹:۳۰ در سالن IMAX مجموعه بزرگ سینمایی تازه تاسیس CINEUM به نمایش گذاشته می شود.

جشنواره «کن» امسال بین روزهای ۶ تا ۱۷ جولای برگزار می شود. ریاست هیات داوران این دوره را اسپایک لی کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی برعهده دارد.

فیلم قهرمان اصغر فرهادی
سحر گل دوست در فیلم قهرمان اصغر فرهادی

 

بیشتر بدانید : درباره "قهرمان" اصغر فرهادی، فیلم حاضر در جشنواره کن 2021 + خلاصه داستان و عکس

بیشتر بدانید : عرض اندام اصغر فرهادی با "قهرمان" در جشنواره کن 2021

بیشتر بدانید : محسن تنابنده و امیر جدیدی برای اولین بار در فیلم اصغر فرهادی + توضیحات بیشتر

بیشتر بدانید : پیش بینی سومین اسکار برای اصغر فرهادی + جزئیات

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabargozarisaba