علت سکته قلبی مهران غفوریان افشا شد
 یکی از پزشکان معالج مهران غفوریان، دویدن این بازیگر دنبال نیسان را علت سکته قلبی او عنوان کرد

مهران غفوریان دنبال نیسان دوید و سکته کرد

مهران غفوریان، بازیگر که در هفته های اخیر در سریال هایی چون «خاتون» و «نیسان آبی» ـ از تولیدات شبکه نمایش خانگی ـ ایفای نقش می کرد، دوشنبه، ۲۶ مهر ماه دچار سکته شد و یک روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت آمیز بودن عمل و گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی، از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران بهبودی پس از عمل جراحی را در منزل سپری می کند.

بیشتر بدانید : حال مهران غفوریان پس از سکته قلبی و عمل باز قلب + عکس

پزشک مهران غفوریان در ویدئویی که قبل از مرخص شدن این بازیگر از بیمارستان توسط خبرگزاری صداوسیما منتشر شده، توضیح داده است:

مهران مسافتی را دنبال نیسان می دود؛ کسی که سه رگ قلبش گرفته است و در حین دویدن دنبال نیسان دچار حمله قلبی می شود، می توانست همان جا ایست قلبی هم کند و تمام. ایشان فعالیت فیزیکی و ورزشی اصلا نباید داشته باشد و دو هفته کلا استراحت مطلق است.

غفوریان نیز پیش از ترخیص از بیمارستان گفت:
می خواهم تشکر کنم از دعای همه مردم. من واقعا خیلی خوشحالم از اینکه زنده ماندم و این همه عشق را دیدم. بچه های بیمارستان قلب جماران من را برگرداندند و خواست خدا بود. خوشحالم این همه عشق و دعا را دیدم. هر کسی را دیدم گفت مادرم تا صبح برایت دعا کرد. نوکر امام حسین (ع) هستم. اسمش را در آمبولانس آوردم و گفتم یا امام حسین (ع) من دارم سوار آمبولانس می شوم باقی اش را دست خودت سپردم و به خوب کسی هم سپردم.

این هنرمند که در روزهای اخیر مشغول بازی در سریال طنز «نیسان آبی» بود، با بیان اینکه وقتی به بیمارستان جماران رسیده در اورژانس و در حیاط سکته کرده است، با لحنی طنز افزود: قول می دهم از این قلب آکبندم خوب استفاده کنم. دوباره از اول با قلب جدیدم همه تان را دوست دارم و نوکری تان را می کنم. 

 

بیشتر بدانید : چهره بسیار متفاوت مهران غفوریان در سریال خاتون + عکس

بیشتر بدانید : گریم دیدنی یکتا ناصر، مهران غفوریان و بهناز جعفری در نیسان آبی + عکس

بیشتر بدانید : مهران غفوریان همه را غافلگیر کرد! + عکس

بیشتر بدانید : متن پیش فرض برای لینک پیش فرض

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir