من سه پروژه به اداره کل هنرهای نمایشی پیشنهاد داده‌ام که مورد استقبال قرار گرفته و به تدریج با همکاری آنها پروژه‌ها را پیش می‌بریم..

 
فتحی با "مردی برای تمام فصول" به تئاتر بازمی‌گردد
حسن فتحی پس از 15 سال دوری از صحنه تئاتر اسفندماه امسال نمایش "مردی برای تمام فصول" را در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌برد.
این کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: "من سه پروژه به اداره کل هنرهای نمایشی پیشنهاد داده‌ام که مورد استقبال قرار گرفته و به تدریج با همکاری آنها پروژه‌ها را پیش می‌بریم. اولین پروژه نمایش "مردی برای تمام فصول" رابرت بولت است که در صورت توافق اسفندماه آن را در تئاتر شهر به صحنه می‌برم و دو پروژه دیگر به سال 88 موکول خواهد شد."

فتحی درباره عوامل و گروه بازیگری این نمایش توضیح داد: "هنوز در حال بررسی موضوع اجرای نمایش با مجموعه تئاتر شهر هستیم و همه چیز به صورت قطعی مشخص نشده است. وقتی در مورد مسائل کلی با اداره کل هنرهای نمایشی و تئاتر شهر به توافق برسیم، به مسائل جزئی کار خواهم پرداخت."

فتحی نمایش "در خیابان‌های سرد شهر" نوشته اعظم بروجردی را سال 72 در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد. وی بعد از آن در زمینه تصویر به کار خود ادامه داد و پارسال دو مجموعه تلویزیونی "مدار صفر درجه" و "میوه ممنوعه" از این کارگردان در تلویزیون پخش شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
  منبع:www.mehrnews.com