«جورج كلونی»، بازیگر 44 ساله هالیوود نیز كه تاكنون چندین میلیون دلار صرف حمایت از اوباما كرده، اخیرا نسبت به رسیدن اوباما به قدرت ابراز امیدواری كرد...و ناتالی پورتمن»، بازیگر جوان و نامزد اسكار هالیوود نیز در توصیف «كلینتون» گفته است..

طرفداران هالیوودی «باراك اوباما»:

«جنیفر آنیستون»، بازیگر مشهور هالیوود و همسر سابق «براد پیت» اخیرا در یكی از مصاحبه‌های خود آشكارا حمایت خود از اوباما را ابراز كرد و كمی بعد نیز مبلغ 2300 دلار به ستاد انتخاباتی اوباما اعطاء كرد.

«كریس راك»، كمدین سیاهپوست هالیوود نیز با اعطای كمكی بالغ بر 4600 دلار پول نقد به ستاد انتخاباتی اوباما، حمایت خود از از اوباما را آشكار كرد.

«رابرت دنیرو»، بازیگر و كارگردان صاحب نام هالیوود خطاب به كسانی كه اوباما را شخص بی‌تجربه‌ای دانسته‌اند، گفت: اینكه یك كاندیدا مخالف جنگ باشد خود نشان دهنده تجربه اوست.

«ساموئل ال جكسون»، دیگر بازیگر سیاهپوست هالیوود نیز ضمن اعطای 4300 دلار كمك نقدی به ستاد انتخاباتی اوباما، در توصیف این كاندیدای دموكرات، بدون آنكه به بوش اشاره‌ای كند، گفت: به كسی نیاز داریم كه با جهان كمی مهربان‌تر باشد.

«جورج كلونی»، بازیگر 44 ساله هالیوود نیز كه تاكنون چندین میلیون دلار صرف حمایت از اوباما كرده، اخیرا نسبت به رسیدن اوباما به قدرت ابراز امیدواری كرد.

«بن افلك»، بازیگر هالیوودی كه اخیرا نیز وارد عرصه كارگردانی شده است، به همراه همسرش «جنیفر گارنر»، یكی از طرفداران سرسخت اوباما است او در یكی از مصاحبه‌های خود گفت: هالیوود عاشق اوباماست.

«اسكارلت جوهانسن»، نیز دیگر بازیگر هالیوودی است كه همواره در مصاحبه‌های خود، حمایتش از اوباما را آشكارا بیان كرده و ابراز داشته كه او یكی از طرفداران سرسخت این كاندیدا است.

«اپرا وینفری»، مجری و میلیاردر آمریكایی در كنار همكاران هالیوودی خود تاكنون بیش از 3 میلیون دلار صرف حمایت از اوباما كرده و همواره در بیشتر برنامه‌های تبلیغاتی اوباما در كنار اوست.

طرفداران هالیوودی «هیلاری كلینتون»:

«جك نیكلسون»، بازیگر 71 ساله هالیوود در حمایت خود از «هیلاری كلینتون» در آخرین مصاحبه خود گفت: زن‌ها مرا به وجد می‌آورند، خوب می‌دانم كه آنها با مشكلات چه می‌كنند.

«ناتالی پورتمن»، بازیگر جوان و نامزد اسكار هالیوود نیز در توصیف «كلینتون» گفته است: او از دیگر كاندیدها به مراتب برجسته‌تر و باتجربه‌تر است.

«باربارا استریسند»، بازیگر، تهیه‌كننده و كارگردان هالیوودی كه در عرصه سیاسی بسیار فعال است، همواره یكی از طرفداران سرسخت خانواده كلینتون بوده كه در زمان «بیل كلینتون»، نیز به طور گسترده فعالیت‌های تبلیغاتی زیادی را در حمایت از «كلینتون» مرد انجام می‌داد.

«اورا لونگوریاپاركر»، بازیگر 33 ساله برنده جایزه گلدن گلوب، در وصف «كلینتون» گفت: هیلاری زن قدرتمند و باتجربه‌ای است كه می‌تواند به خوبی از پس تغییراتی كه ما بدان‌ نیاز داریم، برآید.

 

«تد دنسون» و «ماری استین‌برگن»، زوج هنری و دموكرات كه همواره برنامه‌های ستاد تبلیغاتی كلینتون را دنبال می‌كنند، اخیرا نیز در خانه خود پذیرای كلینتون‌ها بوده‌اند.
البته در كنار هنرمندان هالیوودی، «ایلیتون جان»، خواننده مشهور انگلیسی نیز حمایت خود از كلینتون را ابراز داشته و در آخرین مصاحبه خود گفته است: من از ته قلب به هیلاری ارادت دارم، همانگونه كه او همواره در كنسرت‌هایم مرا همراهی می‌كند، من نیز اكنون در كنار او خواهم بود، در یك كلام «هیلاری» باید رییس جمهور شود.
گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغwww.seemorgh.com/culture
منبع : irasun.com