در شرایطی كه سینمای ایران بیش از هر زمان دیگری نیاز به رسانه‌هایی دارد تا امكان ارتباط بیشتر ما بین مردم و هنر سینما را فراهم كنند...

 

طی نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

خبرگزاری فارس: كانون كارگردانان سینمای ایران طی نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار تجدید نظر نسبت به تعطیلی دو نشریه «دنیای تصویر» و «هفت» شد.  

به گزارش خبرگزاری فارس،كانون كارگردانان سینمای ایران در نمابری كه به خبرگزاری فارس ارسال كرده، آورده است:در شرایطی كه سینمای ایران بیش از هر زمان دیگری نیاز به رسانه‌هایی دارد تا امكان ارتباط بیشتر ما بین مردم و هنر سینما را فراهم كنند و در شرایطی كه در برابر حضور انواع اقسام نشریه‌های تخصصی دیگر در زمینه‌های مختلف ورزشی، علمی و ... شاهد تنوع و تكثر قابل اعتنایی در زمینه نشریه‌های تخصصی جدی سینمایی نیستیم، تعطیل شدن دو نشریه فرهنگی _ تخصصی با ویژگی‌های «دنیای تصویر» و «هفت» كه سابقه سالها انتشار بی‌وقفه و موفق و همچنین جایگاهی محترم نزد مخاطبین خود دارند، اتفاق غیرمنتظره‌ای بود كه تاثیر تلخ آن هیچ گاه از اذهان اهالی سینما و مطبوعات و مردم زایل شدنی نیست.
در ادامه نمابر شورای مركزی كانون كارگردانان آمده است:كانون كارگردانان سینمای ایران همراه دیگر اعضای جامعه اصناف سینمای ایران ضمن تاكید و محترم شمردن جایگاه هیات نظارت بر مطبوعات در جهت حراست از شئونات جامعه، امیدوار است كه با عنایت خاص آن هیات محترم امكان رسیدگی مجدد به موضوع تعطیلی این دو نشریه و رفع سوء تفاهم‌های احتمالی فراهم شود، تا بار دیگر شاهد انتشار مجدد این دو نشریه ارزشمند باشیم.