سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان یکی از حامیان یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران بازدید از موزه‌های شهر تهران را برای مهمانان جشنواره
برای اولین بار در ایران؛ تئاتر آمریکای لاتین معرفی می‌شود
نشست پژوهشی رائول رودریگوز اسیلوا هنرمند تئاتر کشور اروگوئه امروز سه‌شنبه ساعت 13 تا 15 در سالن سینمای باشگاه دانشجویان واقع در خیابان 16آذر برگزار می‌شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر سفر این نماینده فرهنگی اروگوئه برای اولین بار در تاریخ جشنواره‌های تئاتر انجام شده و رودریگوز داسیلوا مشخصه‌ها و سبک‌های تئاتر آمریکای لاتین را برای شرکت‌کنندگان معرفی خواهد کرد.
تاریخ معاصر حرکات موزون در نشست فرانسه
صبح امروز 10 اردیبهشت آنیا همپل در نشست پژوهشی که رأس ساعت 10 برپا می‌شود درباره حرکات موزون در عصر حاضر برای علاقه‌مندان صحبت می‌کند.
چهارمین نشست خبری بخش بین‌الملل برگزار می‌شود
ستاد خبری یازدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با همکاری بخش بین‌الملل با حضور کریستین تیلور از انگلستان نشست رسانه‌ای برگزار می‌کند. خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های جمعی می‌توانند در این نشست که عصر امروز 10 اردیبهشت ساعت 17 در محل دبیرخانه دائمی جشنواره برگزار می‌شود شرکت کرده و در گفت‌وگویی آزاد مشارکت داشته باشند.
میلاد اکبرنژاد آخرین نمایشنامه خود را می‌خواند
آخرین روز نمایشنامه‌خوانی‌های بخش مرور آثار میلاد اکبرنژاد با خوانش نمایشنامه "جیغ در جانب جنی جنوب جزیره جنون" توسط نویسنده برگزار می‌شود.
بر اساس گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر این نویسنده تئاتر که دوشنبه به جمع اهالی تئاتر دانشگاهی پیوست و شاهد خوانش نمایشنامه "یک تکه از گفتار گم شده" خود بود پنج‌شنبه جدیدترین نمایشنامه خود را خواهد خواند.
در بخش نمایشنامه‌خوانی مرور آثار میلاد اکبرنژاد جمعاً 6 نمایشنامه خوانده می‌شود که تنها دو نمایشنامه در مسابقه نمایشنامه‌خوانی حضور دارند.
بازدید از موزه‌های تهران برای مهمانان جشنواره
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان یکی از حامیان یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران بازدید از موزه‌های شهر تهران را برای مهمانان جشنواره رایگان اعلام کرد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر ایران، مهمانان این جشنواره می‌توانند با به همراه داشتن کارت خود از کاخ موزه‌های تهران مانند کاخ گلستان، کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران و... به طور رایگان بازدید کنند.
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در چند دوره متمادی جشنواره تئاتر دانشگاهی از برگزاری بخش خیابانی و به خصوص بخش آیین‌ها و سنن ایرانی حمایت کرده است.
کارگاه نمایشنامه‌نویسی کریستین تیلور 11 تا 12 اردیبهشت در سالن سینمای باشگاه دانشجویان برپا خواهد شد.
 
 
منبع : theater.ir