در پی اكران فیلم «رابین‌ هوود» در افتتاحیه جشنواره امسال فیلم كن، بسیاری از مطبوعات انگلیسی از جمله بی‌بی‌سی، از «راسل كرو» به خاطر لهجه استرالیایی‌اش در این فیلم به شدت انتقاد كردند...

به گزارش فارس،  نشریات انگلیسی از «راسل كرو» به خاطر لهجه استرالیایی‌اش در فیلم «رابین هوود»، انتقاد كردند.
 در پی اكران فیلم «رابین‌ هوود» در افتتاحیه جشنواره امسال فیلم كن، بسیاری از مطبوعات انگلیسی از جمله بی‌بی‌سی، از «راسل كرو» به خاطر لهجه استرالیایی‌اش در این فیلم به شدت انتقاد كردند.
به گفته این مطبوعات، لهجه استرالیایی «راسل كرو» در نقش یك جوانمرد ایرلندی چندان دلچسپ نیست.
«مارك لاوسون»، گزارشگر هنری رادیو بی‌بی‌سی در مصاحبه‌ای با «راسل كرو» گفت: احساس و عقیده‌ام درباره بازی شما به كلی عوض شد، زمانی كه این فیلم را می‌بینیم مثل این می‌ماند كه «رابین‌هوود» مردی ایرلندی بوده كه دائما تعطیلات آخر هفته خود را در استرالیا می‌گذرانده است.
وی افزود: یعنی اگر كسی فكر كند كه لهجه «كرو» در این فیلم ایرلندی است، واقعا باید در شنوایی آن شك كرد.
«لاوسون» از كرو پرسید: همانطور كه می‌دانیم «رابین‌هود»، یك كماندار قرن سیزده‌ای است كه در جنگلی در نزدیكی شهر ناتینگهام در شمال انگلستان زندگی می‌كرده است.
«كرو» كه به‌شدت از این صحبت‌های لاوسون عصبانی شده بود، در حالی كه استودیوی بی‌بی‌سی را ترك می‌كرد، با صدای بلند گفت: من هیچكدام از حرف‌های شما را به هیچ وجه متوجه نمی‌شوم.
رویترز در انتهای خبر خود، در یك موضع‌گیری علیه «راسل كرو» ماجرای بازداشت او در سال 2005 را یادآور شده و نوشته است: «كرو» كه در سال 2000 برای فیلم «گلادیاتور» برنده جایزه اسكار شده است، در سال 2005 به خاطر بدرفتاری و پرت كردن گوشی تلفن به سمت خدمتكار یك هتل در نیویورك دستگیر و محاكمه شد كه خود بعدها از این كار خود به شدت ابراز تأسف و شرمساری كرد. 
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com