شهاب حسینی در شوق پرواز
درحال حاضر گروه در تهران تصویربرداری می‌كنند و با سفر به قزوین، بخش‌های انتهایی سریال كه جزو هیجان انگیزترین بخش های آن به شمار می‌رود...
 
تصویربرداری بخش‌های داخلی مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به كارگردانی «یدالله صمدی» 20 خردادماه به پایان می رسد.
 
ناصر دهقانی مدیر پروژه مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: تا به حال حدود 90 درصد از كار تصویربرداری سریال انجام شده و تصویربرداری بخش‌های داخلی نیز به زودی تمام می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر گروه در تهران تصویربرداری می‌كنند و با سفر به قزوین، بخش‌های انتهایی سریال كه جزو هیجان انگیزترین بخش های آن به شمار می‌رود، در قزوین به تصویر كشیده خواهد شد.
وی افزود:‌ برای تصویربرداری بخش‌های تحصیل شهید بابایی به لوكیشنی شبیه به تگزاس آمریكا در خارج از كشوز نیاز داریم و به دنبال كشوری می‌گردیم كه این فضا را داشته باشد.
وی گفت: تا به حال تدوین حدود 10 قسمت از سریال تمام شده و این قسمت‌ها برای پخش آماده شده‌اند.
بنابراین گزارش، مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبكه دو سیما ساخته می‌شود.
فرهاد توحیدی، مهدی محمد نژادیان و حسین تراب‌نژاد فیلمنامه اثر را بر پایه زندگی واقعی شهید عباس بابایی نوشته‌اند.
در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، كوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسكندری، محسن افشانی،‌ الهام حمیدی و ... ایفای نقش می‌كنند.
از عوامل این پروژه می‌توان به طراح صحنه: اصغر نجات امینی، طراح گریم:سعید ملكان، برنامه‌ریز:برزو نیك‌نژاد، مدیر تولید:مجید بابایی، برنامه‌ریز: سعید مترصد، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادیان و فیلمبردار:حسن پویا اشاره كرد.
 
سریال شوق پرواز
 
سریال شوق پرواز
 
سریال شوق پرواز
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com