رزانترین ترین اثر نمایشگاه «غم نان اگر بگذارد» كه شعری از شاملو را نقاش تحریر كرده است هشتصد و پنجاه هزار تومان و گرانترین اثر تابلوی...
 
 شش تابلو با قیمت قریب به ده میلیون تومان در نمایشگاه نقاشی‌های علیرضا سعادتمند در نگارخانه «آرت‌سنتر» به فروش رسید.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه نقاشی‌های علیرضا سعادتمند عصر جمعه 24 اردیبهشت 89 در گالری آرت سنتر گشایش یافت و تا كنون شش اثر با قیمت قریب به ده میلیون تومان به فروش رسیده است. ارزانترین ترین اثر نمایشگاه «غم نان اگر بگذارد» كه شعری از شاملو را نقاش تحریر كرده است هشتصد و پنجاه هزار تومان و گرانترین اثر تابلوی دو متر در دو متربا عنوان «ما نمی‌رویم زبان از قفای كس او می برد كه ما به كمند وی اندریم» غزلی از سعدی را روایت می كند به مبلغ هفت میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
سعادتمند در این نمایشگاه 30 تابلوی نقاشی خود را با تكنیك اكرلیك روی بوم ارایه داده است. وی در این نمایشگاه همچون آثار گذشته اش سعی در ارایه زیبا شناسانه حروف و كلمات را دارد. هدف نقاش در ارایه خط و خوشنویسی در آثارش بیشتر نشان دادن فرم كلمات بوده تا هدف مضمون متون نوشته شده باشد.
نمایشگاه نقاشی‌های علیرضا سعادتمند تا چهارم خرداد 89 همه روزه از ساعت 11تا 21 در نگارخانه آرت سنتر به نشانی خیابان شریعتی ـ ضلع شمال غربی پل صدر ـ پلاك 1716 دایر است.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com