این فیلم داستان دختری را روایت می کند که بیمار است و پزشکان از بهبودی او قطع امید کرده اند. در این بین اعتقاد مادر بر خلاف تفکرهای پدر ماجراهایی را در پی دارد...

به گزارش خراسان، در این شماره به معرفی چند فیلم تلویزیونی جدید پرداختیم که از نظر می گذرانید.

دشمنان صمیمی
داستان فیلم درباره زندگی جوانی به نام شاهین است که از همسرش جدا شده و اهالی مجتمع مسکونی را با اخلاق تندش به ستوه آورده است. در واحد روبه رویی آپارتمان او، دختری جوان به نام محبوبه ساکن است که بعد از فوت پدر و مادرش از برادر و خواهر کوچک خود مراقبت می کند.شاهین و محبوبه به هم علاقه مند می شوند. در «دشمنان صمیمی» به کارگردانی «اسماعیل میهن دوست» ستاره اسکندری، صالح میرزاآقایی، برزو ارجمند، معصومه آقاجانی، افشین سنگ چاپ، محمد شادابی، اشکان خشایی، آرینا حجتی و اکبر رحمتی بازی می کنند. تهیه کنندگی فیلم را «رضا جودی» برعهده دارد.

همیشه مهربان
این فیلم داستان دختری را روایت می کند که بیمار است و پزشکان از بهبودی او قطع امید کرده اند. در این بین اعتقاد مادر بر خلاف تفکرهای پدر ماجراهایی را در پی دارد. سیاوش تهمورث، حسن اسدی، سولماز آقمقانی، زهرا سعیدی و الناز صادقی به کارگردانی «حسین تبریزی» و تهیه کنندگی «سعید منتظرالمهدی» در این فیلم بازی می کنند.

عشق آباد
در «عشق آباد»، شراره درشتی، عزت ا... رمضانی فر، مجید شهریاری، لیلا بوشهری، شاه علی سرخانی، محمد فیلی، سوسن پرور، علی رجایی، پری چهرریالی، علی برجی، یوسف بختیاری، مصطفی تقی زاده، محمد کدخدایی، زری کریمی، بهناز سلیمانی، ناهید چراغی، عباس محبوب، مهدی رادان و میلاد دلشاد نقش آفرینی می کنند.«عشق آباد» به کارگردانی «رزیجی» با مضمونی کمدی داستان سفر اقشار مختلفی از افراد جامعه به عشق آباد و در نهایت پیدا کردن یک شهر است.

مسافرت نوروزی
داستان فیلم «مسافرت نوروزی» حول روابط خانوادگی و جامعه امروزی اتفاق می افتد و دغدغه های پدری را به تصویر می کشد که روابط خانوادگی اش دچار بحران شده است و صمیمیت و یکدستی خانواده را در معرض خطر می بیند. پدر تصمیم می گیرد در یک سفر به تحکیم روابط خانواده اش بپردازد که در طول سفر برای این خانواده 4 نفره اتفاقاتی می افتد.

این یک تصادف نیست
سپند امیرسلیمانی، نادر سلیمانی، شهرزاد کمالی زاده، مهوش وقاری، شهین علیزاده، نعیمه نظام دوست، آتش تقی پور و علی ابوالحسنی بازیگران فیلم «این یک تصادف نیست» به کارگردانی «بیژن شیرمرز» هستند.این فیلم ماجرای پسری را روایت می کند که در آستانه ازدواج اقدام به تعویض ماشین خود با یک ماشین مدل بالا می کند، اما شبی که بعد از فروش ماشین به خانه برمی گردد با یک موتور سوار تصادف می کند.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com