داستان مخالفان اشغال عراق را روایت می کند. سربازانی که در خاورمیانه -که باتلاق بزرگی برای آمریکا به شمار می آید- ، در حال جنگ هستند. اما هرچه بیشتر گام می نهند، بیشتر در باتلاق فرومی روند. در این فیلم...

به گزارش خراسان،
مصطفی زمانی همراه با سینمای دفاع مقدس
مصطفی زمانی پاییز امسال با فیلم سینمایی «بدرود بغداد»، به کارگردانی «مهدی نادری»، میهمان سینماهای کشور می شود. تیزر این فیلم که به تازگی پروانه نمایش گرفته است، توسط کارگردان آن تهیه شده است و به زودی از تلویزیون پخش می شود. آنونس آن نیز چند هفته آینده در سینماها به نمایش درمی آید. «بدرود بغداد» که در عرصه سینمای دفاع مقدس ساخته شده است، داستان مخالفان اشغال عراق را روایت می کند. سربازانی که در خاورمیانه -که باتلاق بزرگی برای آمریکا به شمار می آید- ، در حال جنگ هستند. اما هرچه بیشتر گام می نهند، بیشتر در باتلاق فرومی روند. در این فیلم که به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است، به جز مصطفی زمانی، بازیگران دیگری چون مزدک میرعابدینی، پانته آ بهرام، آریا شاکری، عدنان شاه طلایی، مجید بهرامی و جهان مهرسرشار ایفای نقش کرده اند. مصطفی زمانی به تازگی برای بازی در فیلم جدید ابراهیم حاتمی  کیا با عنوان «شهربانو»، انتخاب شده است.

افسانه بایگان در نیمه راه وضعیت سفید

افسانه بایگان بازی در مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید»، به کارگردانی «سعید نعمت ا...» را به نیمه رساند.تصویربرداری این سریال، هم اکنون مراحل نهایی را پشت سر می گذارد. «وضعیت سفید» که به تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» تهیه می شود، برای پخش از شبکه سوم سیما در حال تولید است. این سریال درباره موشک باران تهران است و داستان زندگی خانواده ای را روایت می کند که هنگام موشک باران، به اتفاق مادر پیرشان به حاشیه تهران می روند. اما در آن جا درگیر ماجراهای مختلفی می شوند. به جز افسانه بایگان دیگر بازیگرانی چون ستاره اسکندری، مونا احمدی، حسن پورشیرازی، افسانه چهره آزاد، سیما خزرآبادی، امیرحسین رستمی، شیرین زنگنه، اسماعیل سلطانیان، فرهاد شریفی، شیرین شهباززاده، لیندا کیانی، سهیلا گلستانی، پوراندخت مهیمن، آشا محرابی و عزت ا... مهرآوران، ایفای نقش می کنند.

هنگامه قاضیانی و پایان یک برف اسرارآمیز

هنگامه قاضیانی بازی در فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» را به پایان رساند. این فیلم که کارگردانی آن را «محمدهادی کریمی» برعهده دارد، هم اکنون در مرحله ساخت موسیقی متن است. قرار است «بهزاد عبدی» که سال گذشته برای موسیقی فیلم «آل»، برنده سیمرغ بلورین شد، موسیقی این فیلم را بسازد. محمدهادی کریمی که کارگردانی فیلم های «غیرمنتظره» و «امشب شب مهتابه» را در کارنامه دارد، در «برف روی شیروانی داغ»، داستان مرگ مشکوک یک شاعر مشهور را روایت می کند. شاعری که شب پیش از مرگ، اثری از وی به جا می ماند. رمزگشایی از این اثر، می تواند پاسخگوی بسیاری از پرسش ها درباره زندگی و مرگ این شاعر باشد. به جز هنگامه قاضیانی بازیگرانی چون شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، کوروش تهامی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان و فرخ نعمتی، در «برف روی شیروانی داغ» ایفای نقش دارند. هنگامه قاضیانی سال گذشته با فیلم «بیداری رویاها»ی علی باشه آهنگر، در جشنواره فجر حضور داشت. وی هم چنین فیلم «طاووس های بی پر» را در نوبت نمایش عمومی دارد.

میرطاهر مظلومی به سینمای کمدی می آید

میرطاهر مظلومی در فیلم سینمایی «پسر از من، دختر از تو» ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که فیلم برداری آن از دهم خرداد آغاز می شود، توسط «داوود موثقی» کارگردانی خواهد شد. «پسر از من، دختر از تو» مضمونی کمدی- حادثه ای دارد. این فیلم داستان یک دختر و پسر جوان سارق را روایت می کند که به صورت اتفاقی، قصد سرقت یک گاوصندوق را دارند. به جز میرطاهر مظلومی، رضا ناجی و سیروس گرجستانی، در این فیلم نقش آفرینی خواهند داشت. دیگر بازیگران این فیلم نیز مشخص شده اند، اما هنوز، قراردادی با آن ها امضا نشده است. «میرطاهر مظلومی» که سال گذشته سریال «عبور از پاییز» را در حال پخش داشت، هم اینک با مجموعه تلویزیونی «کلانتر» میهمان قاب شیشه ای است.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com