هفت دقیقه تا پاییز
در فیلم «هفت دقیقه تا پائیز» هدیه تهرانی، حامد بهداد، محسن تنابنده، خاطره اسدی بازی می‌کنند. فیلم در هشت رشته در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر...
 
تهیه کننده «هفت دقیقه تا پاییز» از اکران عمومی این فیلم با حذف سکانس پایانی خبر داد.
ساداتیان در این ارتباط گفت: «با کارگردان به این نتیجه رسیدیم که سکانس پایانی فیلم را حذف کنیم و فیلم با سکانس مراسم تولد به پایان برسد. فکر می‌کنم با توجه به اینکه زمان نمایش این فیلم همزمان با فصل تابستان است ما با استقبال خوبی روبرو شویم.»
وی افزود: «هفت دقیقه تا پاییز یک ملودرام اجتماعی با موضوع روز است. فکر می کنم جای چنین فیلم‌هایی در سینمای ایران خالی است. البته این فیلم به نوعی نغییر ذائقه در مخاطب ایجاد می‌کند.»
در فیلم «هفت دقیقه تا پائیز» هدیه تهرانی، حامد بهداد، محسن تنابنده، خاطره اسدی بازی می‌کنند. فیلم در هشت رشته در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بهترین بازیگر مرد، بهترین جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.
محسن تنابنده و علیرضا امینی :نویسندگان فیلمنامه، علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، میترا آقامیری: طراح صحنه، محمد سال‌افزون و علی تیموری :دستیار کارگردان و برنامه‌ریز این فیلم هستند.
امینی فیلم‌های سینمایی «استشهادی برای خدا»، «زمان می‌ایستد»، «دانه‌های ریز برف» و «نامه‌های باد» را نیز در کارنامه دارد.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir