این فیلم در قالب چهار داستان تودرتو و با نگاهی طنزآلود، روایت هایی را از وقایع مختلف مرتبط با زندگی و مشکلات جوانان امروز ارائه می‌کند. داستان های «لطفا مزاحم نشوید» که بیان گر مشکلات زندگی...
حامد بهداد از مشکلات جوانان می گوید
حامد بهداد با نخستین فیلم سینمایی «محسن عبدالوهاب»، با عنوان «لطفا مزاحم نشوید»، عید فطر میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که سال گذشته در جشنواره فجر به نمایش درآمد، جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن (شیرین یزدان بخش) و دیپلم افتخار بازیگر نقش دوم مرد (هدایت هاشمی) را کسب کرد. «لطفا مزاحم نشوید» بدون هیچ گونه تغییری نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فجر، روانه سالن های سینما خواهد شد. این فیلم در قالب چهار داستان تودرتو و با نگاهی طنزآلود، روایت هایی را از وقایع مختلف مرتبط با زندگی و مشکلات جوانان امروز ارائه می کند. داستان های «لطفا مزاحم نشوید» که بیان گر مشکلات زندگی روزانه جوانان است، در تهران اتفاق می افتد. به جز حامد بهداد دیگر بازیگرانی چون باران کوثری، افشین هاشمی، هدایت هاشمی، سیامک صفری، خسرو احمدی، مزدک میرعابدینی، شیرین یزدان بخش و حمید جوکاردراین فیلم ایفای نقش کرده اند. حامد بهداد که سال گذشته فیلم های «محاکمه در خیابان» و «دلخون» را بر پرده های سینماها داشت، قرار است در جدیدترین فیلم کیارستمی به عنوان بازیگر نقش نخست، به نقش آفرینی بپردازد. حامد بهداد فیلم «شبانه روز» را نیز در نوبت اکران دارد.

لیلا حاتمی قرارداد بست

لیلا حاتمی به عنوان بازیگر نقش اصلی جدیدترین فیلم «مازیار میری»، پیشنهاد بازی در فیلم «راویولی» را پذیرفت و با این پروژه، قرارداد بست. پیش از این فقط حضور «حامد بهداد» در این فیلم، قطعی شده بود. این فیلم تیرماه امسال جلوی دوربین خواهد رفت. همایون اسعدیان (کارگردان فیلم طلا و مس) که تهیه کنندگی «راویولی» را برعهده دارد، از تقاضای تغییر عنوان فیلم، به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده است. به جز لیلا حاتمی و حامد بهداد، هنوز حضور هیچ بازیگر دیگری در این فیلم قطعی نشده است. لیلا حاتمی دو سال پیش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به خاطر بازی در فیلم «بی پولی» «حمید نعمت ا...» از آن خود کرد. وی سال گذشته نیز با فیلم «چهل سالگی» علیرضا رئیسیان، در جشنواره فیلم فجر حضور داشت. پیش از این لیلا حاتمی و حامد بهداد در فیلم «هر شب تنهایی» رسول صدرعاملی، با یکدیگر هم بازی بوده اند. لیلا حاتمی که به تازگی بازی در فیلم «آسمان محبوب» اثر داریوش مهرجویی را به پایان رسانده است، فیلم «پرسه در مه» بهرام توکلی را نیز در نوبت نمایش عمومی دارد.

مهناز افشار قصه پریا را تمام کرد

مهناز افشار بازی در جدیدترین فیلم «فریدون جیرانی» را به پایان رساند. این فیلم که «قصه پریا» نام دارد، هم اکنون مرحله ساخت موسیقی متن را، توسط «فرامرز ابوالصدق» پشت سر می گذارد. «بهرام دهقانی» نیز تدوین آن را پیش تر به پایان رسانده است. به احتمال فراوان «قصه پریا»، تا یک ماه آینده آماده نمایش می شود. فیلم برداری «قصه پریا» که تهیه کنندگی آن را «مرتضی شایسته» برعهده دارد، هجدهم دی ماه آغاز شدو بیست و ششم اسفند پس از شصت جلسه در تهران و لواسان، به پایان رسید.این فیلم داستان دختری به نام «حدیث مسرور» را روایت می کند که در لابه لای خاطرات پسرعموی خود «سیاوش»، با دختر جوانی مواجه می شود. دختری که زندگی آن دو را دستخوش تغییر می کند. به جز مهناز افشار بازیگرانی چون باران کوثری، مصطفی زمانی، آهو خردمند، مهناز انصاریان و ستاره اسکندری -در نقش ناهید مشرقی-، در این فیلم حضور دارند. مهناز افشار فیلم «طبقه سوم» بیژن میرباقری را در نوبت اکران عمومی دارد.

مهرداد ضیایی در مسیر زاینده رود

مهرداد ضیایی ماه رمضان امسال با مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود»، میهمان قاب شیشه ای می شود. این سریال که کارگردانی آن را «حسن فتحی» برعهده دارد، داستان فوتبالیست جوانی را روایت می کند که برای عقد قرارداد با یک باشگاه تازه تاسیس، به اصفهان سفر می کند. اما بر اثر تصادف با یک جوان نخبه اصفهانی، با او درگیر می شود. این درگیری نیز آغاز یک ماجرای طولانی است. به جز مهرداد ضیایی بازیگران دیگری چون حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، پردیس افکاری، هومن برق نورد، افسانه پاک رو و الهه حسینی در سریال «در مسیر زاینده رود»، ایفای نقش دارند. مهرداد ضیایی که سال گذشته «کتاب قانون» مازیار میری را بر پرده سینماها داشت، دوشنبه شب ها با سریال «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند، میهمان تلویزیون است.
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com