برادران وارنر
فیلم حماسی و سه‌بعدی وارنرها «نبرد تیتان‌ها» در صدر پرفروش‌ترین‌های سال جاری قرار دارد. «نبرد تیتان‌ها» از زمان اكران آن یعنی دوم آوریل...

در طول كمتر از پنج ماه درآمد شركت فیلمسازی برادران وارنر در سال ‌٢٠١٠ از مرز یك میلیارد دلار گذشت كه ركوردی بی‌سابقه محسوب می‌شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دهمین سال متوالی است كه درآمد وارنرها در پخش و اكران بین المللی از مرز یك میلیارد دلار گذشته است.
فیلم حماسی و سه‌بعدی وارنرها «نبرد تیتان‌ها» در صدر پرفروش‌ترین‌های سال جاری قرار دارد. «نبرد تیتان‌ها» از زمان اكران آن یعنی دوم آوریل، بیش از ‌٣١٤ میلیون دلار درآمد داشته است.
به نوشته ورایتی، استودیو وارنرها هم‌چنین از «روز ولنتاین» و «شرلوك هلمز» به عنوان اكران های پرفروش خود در سال جاری نام برده است.
فروش بین‌المللی «روز ولنتاین» ‌٤/٩٢ میلیون دلار و «شرلوك هلمز» ‌٢٦٢ میلیون دلار در سال ‌٢٠١٠ بوده است.
ورونیكا كوان _ روبینك مسوول پخش بین‌المللی وارنرها دراین خصوص گفت: این رقم فروش نشان‌دهنده‌ی كیفیت بالا، تنوع محصولات و همكاری تیمی فوق‌العاده ماست.
وارنرها با آغاز پخش «جنسیت و شهر ‌٢» در اواخر این هفته در چند بازار اصلی شامل آلمان و كانادا این رقم را افزایش خواهد داد.
استودیو فیلمسازی وارنرها هم‌چنین اكران جدیدترین محصول خود «آغاز» ساخته‌ی كریستوفر نولان را از ‌١٦ جولای (‌٢٥ تیر) آغاز خواهد كرد، پس از آن نمایش جهانی «آخرت»، «روز موعود» و بخش اول «هری پاتر: هدیه‌های مرگ» در برنامه كاری خود دارد.
عنوان موفق‌ترین و پردرآمدترین كمپانی فیلم سینمای جهان در سال ‌‌٢٠٠٩ نیز به « برادران وارنر» رسید.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir