آلفاها ، داستان افرادی معمولی است که قدرت‌های ذهنی خارق‌العاده ای پیدا می‌کنند. این گروه سعی می‌کنند با این قدرت‌ها از راز پرونده‌های جنایی پرده بردارند و...
  
 با اتمام سریال «لاست»، جک بندر کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه سراغ سریال علمی تخیلی دیگری رفته است.
به گزارش خبرآنلاین، جک بندر قرارداد کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی سریال «آلفاها» را امضا کرده است. او کارگردان قسمت اول این سریال که 90 دقیقه‌ای است خواهد بود. نویسندگان این قسمت زاک پن و مایکل کارو هستند.
بندر به مدت 6 فصل همراه سریال «لاست» بود، او کارگردان اصلی این مجموعه نیز به شمار می‌رود. او کارگردانی قسمت آخر سریال که دو ساعت و نیم به طول انجامید را نیز برعهده داشت.
مارک استرن، معاون بخش برنامه‌های جدید شبکه سای‌فای و یکی از سران محصولات کابلی یونیورسال این خبر را اعلام کرد و گفت: «نگاه او و مهارتش کاملا مناسب این پروژه است و موجب بالا رفتن کیفیت آن می‌شود.»
«آلفاها» داستان افرادی معمولی است که قدرت‌های ذهنی خارق‌العاده ای پیدا می‌کنند. این گروه سعی می‌کنند با این قدرت‌ها از راز پرونده‌های جنایی پرده بردارند و در عین حال زندگی شخصی خود را سامان بخشند.
تهیه «آلفاها» برعهده کمپانی برمن‌براون است و جیل برمن و لیود براون تهیه‌کننده اجرایی آن هستند. این پروژه همکاری دیگر بندر با براون پس از «لاست» است. براون زمان حضور در شبکه ای‌بی‌سی به شکل گرفتن «لاست» کمک بسیاری کرده بود.
بندر کارگردان برخی قسمت‌های سریال‌های مشهور دیگر چون «خانواده سوپرانو»، «Alias»، «بوستون پابلیک» و «کارناوال» بوده است.
بندر کار خودش را با بازیگری آغاز کرد و علاوه بر کارگردانی، نقاش، مجسمه‌ساز و هنرمند چندرسانه‌ای نیز هست.
تولید «آلفاها» تابستان امسال در تورنتو آغاز می‌شود.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir