علی نوجوان 12 ساله تصمیم دارد به علت ناراحتی جسمی پدرش گله گوسفندان را از قشلاق به ییلاق ببرد. ابتدا پدر مخالفت می‌كند اما در نهایت ناچار به موافقت می‌شود. در این مسیر...
 
به گزارش فارس، تصویربرداری تله‌فیلم «علفزار» به كارگردانی محمدعلی طالبی و تهیه كنندگی جواد نوروزبیگی همچنان در شهرستان ملایر ادامه دارد و تدوین تصاویر نیز آغاز شده است.
 حدود 40 درصد از تصویربرداری تله‌فیلم «علفزار» به كارگردانی محمدعلی طالبی در شهرستان ملایر انجام شده است و تدوین همزمان تصاویر نیز توسط كاوه ایمانی انجام می‌شود.
گروه همچنان مشغول تصویربرداری تله‌فیلم در روستاهای اطراف شهرستان ملایر هستند و تاكنون تمام بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند. تصویربرداری با دوربین HD انجام می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده حدود 35 جلسه به طول خواهد انجامید
قصه این تله‌فیلم با موضوع كودك و نوجوان در ملایر می‌گذرد و زمان كوچ یك ایل را روایت می‌كند. اكثر صحنه‌های فیلم خارجی و در فضایی روستایی و ایلیاتی به تصویر كشیده خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: علی نوجوان 12 ساله تصمیم دارد به علت ناراحتی جسمی پدرش گله گوسفندان را از قشلاق به ییلاق ببرد. ابتدا پدر مخالفت می كند اما در نهایت ناچار به موافقت می‌شود. در این مسیر صادق نوجوان 16 ساله و كلبعلی پیرمرد 70 ساله او را همراهی می‌كنند و در طول مسیر با مشكلات و خطرات زیادی مواجه می‌شوند. در نهایت علی و همراهانش با فایق آمدن بر مشكلات و سختی‌ها گله گوسفندان را به سلامت به مقصد می‌رسانند و اینك همگان به علی به مانند فردی پخته و باتجربه می‌نگرند.
تعدادی از عواملی كه در ساخت فیلم همكاری دارند، عبارتند از:
نویسندگان فیلمنامه: محمدعلی طالبی، محمدرضا یوسفی/ كارگردان: محمدعلی طالبی/ تهیه كننده: جواد نوروزبیگی/ مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند/ مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی/ طراح صحنه و لباس: بهزاد كزازی/ طراح چهره پردازدی: علیرضا خورشیدی/ مجری طرح و مدیرتولید: مقصود جباری/ تدوین: كاوه ایمانی/ دستیار اول كارگردان و مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی/ عكاس: بهرنگ دزفولی‌زاده/ بازیگران: گوهر خیراندیش، نورالدین اعلمی، شعله محمدی، سپهر گودرزی، سید عبدالله موسوی، فرشاد سعدی و... بازیگران خردسال: ابوالفضل حیدری جوزانی، یوسف رضا حیدری جوزانی، فاطمه ولی محمد، فاطمه مجیدی.
جواد نوروزبیگی «علفزار» را به سفارش مركز سیمافیلم تهیه و تولید می‌كند.
 
 
 
 
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com