شهاب حسینی و نیکی کریمی پیش از این در فیلمی همبازی نبوده‌اند و این نخستین بار است که این دو بازیگر شناخته شده در فیلمی مقابل هم قرار می‌گیرند. کریمی پیشتر...
 
به گزارش مهر، شهاب حسینی و نیکی کریمی برای نخستین بار در فیلم سینمایی "روایت" به کارگردانی کریمی همبازی می‌شوند.
 پیش‌تولید سومین فیلم سینمایی نیکی کریمی ادامه دارد و تعدادی از عوامل این فیلم قطعی شده‌اند. کریمی این بارهم در فیلمش نقش آفرینی می‌کند و شهاب حسینی هم یکی از بازیگران اصلی "روایت" است.
نظام کیایی صدابردار، تورج اصلانی فیلمبردار و ایرج رامین‌فر طراح صحنه و لباس این فیلم سینمایی هستند. فیلمبرداری این فیلم اواخر خردادماه در تهران شروع می‌شود. "روایت" فیلمی اجتماعی و شهری است.
شهاب حسینی و نیکی کریمی پیش از این در فیلمی همبازی نبوده‌اند و این نخستین بار است که این دو بازیگر شناخته شده در فیلمی مقابل هم قرار می‌گیرند. کریمی پیشتر دردومین تجربه کارگردانی  خود "صبح روز بعد" نقش اصلی را بازی کرده بود.
حسینی سیمرغ بلورین بهترین مرد را به خاطر بازی در فیلمهای سینمایی "درباره الی" و "سوپراستار" به دست آورده و نیکی کریمی برای بازی در فیلم سینمایی "دیوانه‌ای از قفس پرید" سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرده است. جهانگیر کوثری تهیه‌ کننده "روایت" است.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com