سریال «آشپزباشی» در گروه فیلم و سریال شبكه اول ساخته شده ‌است و پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و فرهاد اصلانی از جمله بازیگران آن هستند. این سریال از آبان ماه 88 دوشنبه شب‌ها حوالی...
 
به گزارش فردا، «محمدرضا هنرمند» كارگردان سریال تلویزیونی «آشپزباشی» در خصوص حواشی پیش آمده درباره «فاطمه معتمدآریا» و احتمال عدم پخش این مجموعه توضیح داد:مشكل خاصی برای این مجموعه تلویزیونی پیش نیامده است و پخش این مجموعه طبق روال همیشگی ادامه خواهد داشت.
هنرمند در ادامه گفت: به دلیل مراحل پایانی صداگذاری و میكس و نیز سخنرانی مقام معظم رهبری،هفته گذشته این سریال با تاخیر پخش شد.
تاخیر درپخش این سریال و همزمانی آن با صحبت‌های رهبر معظم انقلاب باعث شد تا این تصور ایجاد شود كه با توجه به اظهار نظری درباره ممنوع التصویری «فاطمه معتمدآریا»،مجموعه «آشپزباشی» دیگر پخش نشود.
طی روزهای اخیر حجت الاسلام «محمدتقی رهبر» رییس مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی در پی ‌حضور «فاطمه معتمدآریا» در جشنواره کن،ممنوع‌التصویر شدن او در رسانه ملی و سینما را کمترین خواسته مجمع روحانیون مجلس بیان کرد.
«جواد نوروزبیگی» تهیه كننده این سریال نیز در همین رابطه به خبرنگار شهر گفت: مسائل پیش آمده در خصوص خانم معتمدآریا ربطی به پخش این مجموعه ندارد،چرا كه تا كنون 22 قسمت پخش شده و جشنواره كن هفته گذشته با همه حواشی آن به پایان رسیده و مسئولان و مدیران تلویزیون هم درباره عدم پخش این مجموعه تا كنون حرفی نزده اند.
نوروزبیگی در ادامه گفت:این مجموعه در 26 قسمت تهیه شده بود كه تا پایان پخش آن 4قسمت باقی مانده است و قسمت بیست و سوم این مجموعه برای پخش آماده است.
این تهیه كننده در پایان گفت: مراحل فنی سریال «آشپزباشی» طی چندروز آینده به پایان می‌رسد.
سریال «آشپزباشی» در گروه فیلم و سریال شبكه اول ساخته شده ‌است و پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا و فرهاد اصلانی از جمله بازیگران آن هستند. این سریال از آبان ماه 88 دوشنبه شب‌ها حوالی ساعت 22 از شبكه اول سیما پخش می‌شود.
 
  گردآوری: گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:fardanews.com