داستان فیلم درباره افشین مردی 40 ساله است. او روزی با ماشین از خیابان عبور می کند و چشمش به پسری هشت ساله می افتد که در حال فروختن بادکنک لابه لای ماشین هاست و...
 
به گزارش خراسان نیوز، در این شماره اخباری از تولید 4 فیلم تلویزیونی جدید را می خوانید.
گورکن ها
این فیلم درباره نویسنده ای ایرانی است که در فرانسه زندگی می کند و قرار است برای ناشر فرانسوی قصه ای بنویسد. داستان نوشته او درباره پیرمردی است که قصد زیارت امام رضا(ع) را دارد، اما برای پیرمرد در ذهن و خیال نویسنده و برای نویسنده در واقعیت، اتفاق هایی می افتد.امیراطهر سهیلی کارگردانی فیلم را برعهده دارد و در این فیلم احمد ریحانه، کمیل سهیلی، محبوبه سلطانی، شهره مکری، امیر محاسبتی، رویا آشکاری، آرش مشیری، هانیه عباسی، سهیل سهیلی، حسین انصاری، احمد طاهونچی وحسن چودن بازی می کنند. قصه فیلم در 2 لوکیشن فرانسه و یکی از روستاهای ایران اتفاق می افتد.
بادکنک
فیلم تلویزیونی «بادکنک» با کارگردانی «جواد علمی نیا» با موضوع کودکان ساخته می شود. در فیلم «بادکنک» نگین ابراهیمی، امیرحسین بره چی، جواد علمی نیا، مرجان کریمی و امیر آقامیرزاده و بازیگران خردسال، مهدی رضازاده و سامان تاجی بازی می کنند. داستان فیلم درباره افشین مردی 40 ساله است. او روزی با ماشین از خیابان عبور می کند و چشمش به پسری هشت ساله می افتد که در حال فروختن بادکنک لابه لای ماشین هاست و متوجه حضور یک موتورسوار و ربودن پول های پسر می شود و در این میان حوادثی رخ می دهد.
پنجره ای به حقیقت
فیلم «پنجره ای به حقیقت» داستان جوانی به نام خسرو را روایت می کند که پس از آزاد شدن از زندان با مشکلات مالی و اجتماعی مواجه است. او تلاش می کند زندگی آرامی را برای خود وخانواده اش فراهم کند، اما دوستان خلافکارش قصد دارند او را از بین ببرند. در فیلم «پنجره ای به حقیقت» رضا آشتیانی، حسن شکوهی، زهره صفوی، علی امجدی، الهام سیف، اکبر هنرمند، مهری امیرحسینی و منصور نوبخت نقش آفرینی می کنند. ناصر محمدی علاوه بر نگارش فیلم نامه کارگردانی آن را هم برعهده دارد.
برکت
فیلم تلویزیونی «برکت» به کارگردانی «رضا ابوفاضلی» برای پخش در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در دست تولید است. برکت به حضور اقشار مختلف مردم در مراسم بزرگ داشت سالگرد ارتحال امام می پردازد. در این فیلم بازیگرانی نظیر پروانه معصومی، جعفر دهقان، افشین نخعی، حامد وحید، مریم خدارحمی و پرستو صالحی نقش آفرینی می کنند.در خلاصه داستان فیلم آمده است: خرداد که می شود، خاتون به نیت نذر هر ساله راهی حرم یار است، اما امسال این سفر مثل هر سال نیست. راه، راه دیگری است و خاتون مسافر دیگری....شاهد سلطانی فیلم نامه «برکت» را به رشته تحریر درآورده است. تهیه کنندگی فیلم را «مهدی بشکوفه» برای پخش از شبکه اول سیما برعهده دارد.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:khorasannews.com