این فیلم داستان دختری است كه با مرگ پدرش اموال میلیونی او را به ارث می‌برد اما پسرعمویش در صدد تصاحب اموال وی برآمده و در این بین دو جوان به كمك او می‌شتابند...
 
به گزارش فارس، فیلم سینمایی «دختر میلیونر» و قسمت چهارم سریال تلویزیونی «گروگان» از امروز به شبكه سینمای خانگی كشور پیوستند. 
به نقل از روابط عمومی شركت تصویر دنیای هنر، در هفته اول خردادماه دو محصول از این شركت به شبكه سینمای خانگی كشور اضافه شدند.
بر اساس این گزارش فیلم سینمایی «دختر میلیونر» به كارگردانی اكبر خامین محصول سال 1388 با موضوع طنز اجتماعی و در مدت زمان 84 دقیقه و با بازی مهران غفوریان، یوسف تیموری، ثریا قاسمی و فرهاد مهادیان كه با فروش هفتصد میلیون تومانی، یكی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 88 بود كه در واپسین روزهای سال گذشته اكران شد از امروز در تیراژ گسترده و به شكل همزمان در نقاط مختلف كشور توزیع شد.
این فیلم داستان دختری است كه با مرگ پدرش اموال میلیونی او را به ارث می‌برد اما پسرعمویش در صدد تصاحب اموال وی برآمده و در این بین دو جوان به كمك او می‌شتابند.
گزارش روابط عمومی تصویر دنیای هنر می‌افزاید: چهارمین قسمت از سریال تلویزیونی «گروگان» نیز از امروز همراه با فیلم «دختر میلیونر» به شبكه سینمای خانگی كشور پیوست.
این مجموعه پرطرفدار تلویزیونی كه محصول سال 2006 آمریكا و با موضوع حادثه‌ای و مدت زمان 75 دقیقه است داستان الی و كانراد یك زوج ثروتمند و با نفوذ را روایت می‌كند كه پسر نوجوان‌شان ربوده می‌شود و یك تیم مذاكره كننده از طرف پلیس به سرپرستی لاتیمر كینگ كار بر روی این پرونده آدم‌ربایی را آغاز می‌كنند.
جرمی سیستو دلروی لیندو و تیمونی هاتون بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی بوده و تیمی متشكل از حسین عرفانی، خسرو خسروشاهی، مینو غزنوی، مریم شیرزاد و سعید شیخ زاده به سرپرستی بهرام زند گروگان را دوبله كرده‌اند.
اضافه می‌شود دو محصول یاد شده در قالب لوح فشرده VCD و پس از آن به شكل لوح فشرده دیجیتالی DVD به علاقه‌مندان عرضه شده‌اند.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com