فیلم سینمایی «نسل جادویی» ساخته ایرج كریمی توسط امیدفیلم پس از سه سال به اكران عمومی در می‌آید...
 
به گزارش فارس، «سیروس تسلیمی» مدیر امید فیلم كه پخش «نسل جادویی»(ایرج كریمی) را به عهده گرفته، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، با اشاره به اكران فیلم، اظهار داشت: باید پروانه نمایش فیلم «نسل جادویی» تمدید شود و پس از آن برای اكران آن اقدام كنیم.
وی افزود: هنوز زمان مشخصی برای اكران این فیلم در نظر نداریم، چون اصولا اكران این گونه فیلم‌ها ساز و كار خاصی ندارند.
این پخش‌كننده به فارس گفت: حدودا 80 فیلم از تولیدات سینمایی آن این مشكل را دارند، از فیلم‌های كیارستمی گرفته تا فیلم‌های مختلفی كه از ژانر فیلم فرهنگی می‌آیند.
وی تصریح كرد: یك گروه مستقل برای فیلم‌های فرهنگی وجود ندارد و به صورت مقطعی سئانس‌هایی به این گونه فیلم‌ها داده می‌شود كه نمونه آن را در اكران «كودك و فرشته» دیدیم.
وی معضل دیگر اكران فیلم‌های فرهنگی را هزینه مواد تبلیغی دانست و گفت: در هزینه‌های تبلیغات فرقی بین فیلم‌های كمدی و بدنه و اینگونه فیلم‌ها وجود ندارد و همانقدر كه هزینه بیلبورد، چاپ كپی و تیزرهای تبلیغاتی می‌شود، تخفیفی نیز وجود ندارد.
تسلیمی همچنین درباره وضعیت فیلمنامه «وقتی همه می‌ترسیم» گفت: فیلمنامه روزهای آخر نگارش را پشت سر می‌گذارد و هنوز تصمیم نگرفتم كه آن را تهیه كنم یا به شخص دیگری واگذار كند.
فیلم «نسل جادویی» چهارمین فیلم «ایرج كریمی» بعد از فیلم‌های «از كنار هم می‌گذریم»، «چند تار مو» و «باغ‌های كندلوس» است كه هدیه تهرانی، رامبد جوان، باران كوثری، كوروش تهامی، نگار جواهریان، شاهرخ فروتنیان در آن بازی كرده‌اند.
این فیلم كه تنها در جشنواره فیلم شهر به اكران در آمد، در سال 86 ساخته شد.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com