«قتل در ساختمان 85» با نام قبلی بازپرس، درباره قتلی است که در یک مجتمع مسکونی روی می‌دهد و همه ساکنان را درگیر خود می‌کند.فخیم زاده در این سریال نقش«قدرت»...
 
به گزارش شبکه ایران، مهدی فخیم‌زاده که اغلب مخاطبان سینما و تلویزیون او را با ساخت آثار اجتماعی و مضامین معمایی ـ پلیسی می‌شناسند این روزها در لوکیشنی واقع در گرمسار صحنه‌های پایانی تازه‌ترین مجوعه خود را جلوی دوربین می‌برد.
" قتل در ساختمان 85" با نام قبلی"بازپرس"، درباره قتلی است که در یک مجتمع مسکونی روی می‌دهد و همه ساکنان را درگیر خود می‌کند.فخیم زاده در این سریال نقش«قدرت»،یکی از ساکنان خلافکار مجتمع مسکونی قصه را دارد که همراه نوچه هایش در واحد خود مبادرت به کارهای خلاف می‌کند.
این سریال در 26 قسمت 45 دقیقه‏ای برای گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید می‌شود و به احتمال زیاد همزمان با آغاز پاییز روی آنتن خواهد رفت.
تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی، هم‌اکنون در لوکیشنی واقع در گرمسار در حال انجام است و با پایان این بخش‌ها،گروه سازنده برای ضبط تصاویر پایانی به شهرک دفاع مقدس خواهند رفت.
تاکنون بازی اغلب بازیگران اصلی این مجموعه به پایان رسیده است و ادامه کار با حضور فخیم‌زاده و محمود پاک‌نیت(در نقش بازپرس) به همراه گروهی از بازیگران نقش‌های فرعی پیگیری می‌شود.
 این مجموعه را رضا انصاریان تهیه می کند وبازیگران آن به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: محسن افشانی،بهرام ابراهیمی، لیلا برخورداری، محمود پاک‌نیت، احسان پروال، صابر تاتاری، اردشیر تفتی، عمار تفتی، کیوان‌تقی‌زاده، روح‏ا... حقگو، زندیش حمیدی، امیررضا دلاوری، سامره رضایی، سروین رفیعیان، نفیسه روشن، علی زرینی،انوشیروان فاطمی، فرهاد شریفی، لیدا عباسی، منوچهر قدیری، حمیدرضا قلی‌خانی، رانا قیصرنژاد، آشا محرابی، مهدی میامی، رویا نونهالی، ساعد هدایتی.
سایر عوامل اصلی تولید پروژه عبارتند از: مدیر تولید: حسن مصطفوی، مدیرتصویربرداری:محمد افسری، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراح گریم: مهین نویدی، طراح معماری: محسن شاه ابراهیمی،طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح لباس: هایده زمانی ،عکاس:محمد فوقانی،دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح، منشی صحنه: سیاوش عرفانی، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، مدیرتدارکات: منصور غضنفری و روابط عمومی:هادی داداشی
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:inn.ir