خلیلی پیش از این در خارج از کشور عهده دار سردبیری یک از مجلات پر تیراژ انگلستان بوده است و این بار تصمیم گرفته است از تجربیات خود در حوزه...
 
مدتی است که شاهد علاقه هنرمندان سینما و تلویزوین به فعالیت در عرصه مطبوعات هستیم. ماه چهره خلیلی یکی از این هنرمندان است که به عنوان اولین بازیگر زن سینمای ایران به طور رسمی وارد فضای مطبوعات کشور شده است و به عنوان سردبیر در مجله "مکث" فعالیت می کند.
خلیلی پیش از این در خارج از کشور عهده دار سردبیری یک از مجلات پر تیراژ انگلستان بوده است و این بار تصمیم گرفته است از تجربیات خود در حوزه رسانه های نوشتاری ایران استفاده کند. ما هچهره خلیلی در مورد حضور در مطبوعات ایران به ما گفت: کار در مطبوعات همیشه یکی از فعالیت های مورد علاقه من بوده است و دوست داشتم در کشور خودم هم این کار را تجربه کنم، امیدوارم بتوانم به کمک همکارانم و با استفاده از تجربیات گذشته ام  نشریه قابل احترامی ارائه کنم. جدیدترین شماره "مکث" به سردبیری ماه چهره خلیلی برای روی جلد خود سراغ سوژه جالبی به نام "ماجرای جالب پرفسور بوبوس" رفته است و در آن به تمام حواشی مربوط به این نمایش پر ستاره  پرداخته است.برای این هنرمند خوب کشورمان در تمام زمینه ها از جمله کار دشوار سردبیری آرزوی موفقیت داریم.
 
گردآوری: گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:ksabz.net