حاتمی کیا
تهیه‌كننده فیلم سینمایی «بانوی شهرما» با اشاره به این كه برخی اخبار و اطلاعاتی در خصوص موضوع این فیلم عنوان می‌شود، صحت ندارد، گفت...
 
تهیه‌كننده «بانوی شهر ما» جدیدترین اثر «ابراهیم حاتمی‌كیا» از توافق نهایی با طناز طباطبایی و جواد عزتی و ادامه مذاكره با سایر بازیگران خبر داد و گفت: به‌خلاف اخبار منتشره این فیلم از فضایی زنانه برخوردار نیست و به معضل و مشكلات جوانان می‌پردازد.
 
«محمد پیرهادی» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی با اعلام این مطلب افزود: به‌جز گوهر خیراندیش، مصطفی زمانی و رویا تیموریان كه حضورشان در كار قطعی است به تازگی نیز طناز طباطبایی و جواد عزتی به گروه بازیگران اضافه شده‌اند و مذاكرات همچنان تا تكمیل فهرست بازیگران ادامه دارد.
وی افزود: در حال حاضر گروه صحنه به شدت مشغول آماده‌سازی دكورهای فیلم هستند كه یك مجموعه در جنوب تهران (نه جنوب كشور) و به طور كامل در حال بازسازی است.
پیرهادی خاطرنشان كرد: مسأله قطعی در خصوص این پروژه این است كه «بانوی شهرما» به طور حتم نیمه تیر ماه كلید خواهد خورد كه در حال حاضر در مرحله نهایی بازنویسی فیلمنامه قرار دارد.
تهیه‌كننده فیلم سینمایی «بانوی شهرما» با اشاره به این كه برخی اخبار و اطلاعاتی در خصوص موضوع این فیلم عنوان می‌شود، صحت ندارد، گفت: به‌خلاف اخبار منتشر شده «بانوی شهر ما» از فضایی زنانه برخوردار نیست و به موضوع زنان نیز نمی‌پردازد بلكه این فیلم، فیلمی است از یك سوژه ملتهب اجتماعی برخوردار است و به معضل و مشكلات جوانان می‌پردازد.
براساس این گزارش، از جمله عوامل تولید «بانوی شهر ما» كه تاكنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است، عبارتند از: تهیه كننده: محمد پیرهادی، مدیرفیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح گریم:مهین نویدی، صدابردار: مهران ملكوتی، طراح صحنه و لباس: مشكین مهرگان.
«ابراهیم حاتمی‌كیا» تا كنون ساخت فیلم هایی چون، «هویت»، «دیده‌بان»، «مهاجر»، «وصل نیكان»، «ازكرخه تا راین»، «خاكستر سبز»، «بوی پیراهن یوسف»، «برج مینو»، «آژانس شیشه‌‌ای»، «روبان قرمز»، «موج مرده»، «ارتفاع پست»، «به رنگ ارغوان»، «به نام پدر»، «دعوت» و مجموعه‌های «خاك سرخ» و «حلقه سبز» را در كارنامه هنری خود دارد.
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com