اکبر عبدی
گزارش، او كه در این برنامه عینك دودی بر چشم داشت، خطاب به مخاطبان خود گفت: مردم فكر نكنند كه من از روی قیافه گرفتن یا پز دادن عینك دودی زده‌ام...
 
«اكبر عبدی» شب گذشته با حضور در شبكه جهانی جام جم به شایعات مطرح شده پیرامون خود پایان داد.
 
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، اكبر عبدی شب گذشته در یكی از برنامه‌های زنده شبكه جهانی جام جم با اجرای رسول نجفیان حضور یافت.
بنابراین گزارش، او كه در این برنامه عینك دودی بر چشم داشت، خطاب به مخاطبان خود گفت: مردم فكر نكنند كه من از روی قیافه گرفتن یا پز دادن عینك دودی زده‌ام، چشم من آب مرواردید داشت و به دلیل عملی كه به تازگی روی آن انجام داده‌ام، مجبورم در مقابل نورهای شدید از عینك آفتابی استفاده كنم.
وی در ادامه سخنان خود از ابراز محبت مردم در زمان بستری بودنش در بیمارستان تشكر كرد و ادامه داد: زمانی كه بستری بودم بسیاری از عیادت كنندگان به محض این كه متوجه می‌شدند من هم در آن بیمارستان هستم، بیمار خود را رها كرده و به ملاقات من می‌آمدند.
عبدی كه به دلیل بیماری دیابت مدتی در بیمارستان عرفان تهران بستری بود، در ادامه سخنان خود ضمن تشكر از رئیس رسانه ملی اظهارداشت: از آقای ضرغامی می‌خواهم تا برنامه مفصلی درباره بیماری دیابت بسازند و در آن چگونگی شكل‌گیری این بیماری و نحوه مراقبت از بیماری‌های دیابتی را آموزش دهند. من اگر كمی دیرتر متوجه بیماری‌ام می‌شدم، كار به دیالیز و ... می‌رسید و امكان بهبودم بسیار پایین می‌آمد.
وی در ادامه سخنان خود درباره سریال «در چشم باد» نیز عنوان داشت: ابتدا قرار بود آقای حسن پورشیرازی نقشی كه من ایفا كردم، بازی كند، اما آقای جوزانی به سراغ من آمد و قسمت من بود تا در این سریال حضور داشته باشم. آقای جوزانی كارگردان بسیار خوب و موفقی است و از این كه در این سریال بازی كردم بسیار خوشحالم. 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com