در ایام تابستان ترانه‌های متنوع و جذاب از مثنوی معنوی، کلیله و دمنه و ضرب‌المثل‌ها تهیه و پخش می‌شود...

به گزارش جام جم آنلاین، محمد مسلمی ، کارگردان و بازیگر «فیتیله جمعه تعطیله» اعلام کرد درخواستی مبنی بر بنا کردن شهر فیتیله‌ای‌ها به شبکه دو ارائه کرده‌ایم.
محمد مسلمی درباره برنامه‌های تابستانی «فیتیله جمعه تعطیله» به مهر گفت: دو درخواست به شبکه دو داده‌ایم تا بچه‌ها شاهد تغییراتی در برنامه فیتیله‌ای‌ها باشند. اول اینکه یک زمان خاص و مشخص داشته باشیم. یعنی دیگر به صورت پلاتو در لا به لای برنامه‌ها نباشیم، مثل نوروز که روزانه دو ساعت برنامه داشته باشیم. تغییر دیگر بنا کردن شهر فیتیله‌ای‌ است. قصد داریم یک ساختار جدید برای فیتیله طراحی کنیم.
وی افزود: در حال حاضر برنامه‌های کودک مثل هم شده و باید تغییراتی ایجاد شود تا برای بچه‌ها جذابیت لازم را داشته باشد. ما هم سعی می‌کنیم تنوع را در فیتیله حفظ کنیم و در ایام تابستان آیتم‌های متنوعی از ترانه و نمایش داشته باشیم. ما اعلام آمادگی خود را کرده‌ایم که اگر انیمیشن‌ها هم برداشته شود با طراحی دو استودیو همزمان برنامه متنوعی پخش کنیم. هنوز شبکه تصمیمی برای درخواست‌هایی که ما اعلام کردیم، نگرفته است.
این کارگردان و بازیگر خاطرنشان ساخت: در حال حاضر برای شبکه دو که شبکه کودک است، احساس خطر می‌کنم، چرا که با وجود این همه برنامه یک شکل این شبکه به جایی نمی‌رسد.
مسلمی گفت: در ایام تابستان ترانه‌های متنوع و جذاب از مثنوی معنوی، کلیله و دمنه و ضرب‌المثل‌ها تهیه و پخش می‌شود. شبکه دو می‌تواند با جذب هنرمندان قدیمی که در عرصه کودک کار کردند، برنامه‌های متنوعی تهیه و پخش کند.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir