«فرانسیس فورد كاپولا» كه طی سال‌های اخیر در عرصه سینما چندان پركار نبوده، ساخت رستوران چند میلیون دلاری‌اش را پس از گذشت 4 سال به اتمام رسانده و قرار است تا آن را در ماه جولای در گیسرویل كالیفرنیا افتتاح كند...

به گزارش فارس، «فرانسیس فورد كاپولا»، كارگردان برنده اسكار هالیوود، در پی دیجیتالی شدن سینما و كم‌كاری‌اش، به زودی یك رستوران چند میلیون دلاری را افتتاح می‌كند.
 به نقل از شبكه تلویزیونی ان‌بی‌سی، «فرانسیس فورد كاپولا» كه طی سال‌های اخیر در عرصه سینما چندان پركار نبوده، ساخت رستوران چند میلیون دلاری‌اش را پس از گذشت 4 سال به اتمام رسانده و قرار است تا آن را در ماه جولای در گیسرویل كالیفرنیا افتتاح كند.
به گزارش ان‌بی‌سی، در این رستوران تمام غذاهای مورد علاقه كاپولا از سراسر جهان سرو می‌شود.
بنا براین گزارش، درصدر منوی این رستوران، مرغ مخصوص كاپولا به چشم می‌خورد و در ادامه برخی غذاهای محلی و روستایی نیز وجود دارد.
در بخش فست‌فود نیز همبرگر زغالی و پیتزای مخصوص شهر ناپل ایتالیا نیز جلب توجه می‌كند.
به گزارش فارس، «فورد كاپولا» كه اخیرا در عرصه سینما چه از نظر كارگردانی و چه از نظر حضور در مطبوعات حضور كمرنگی داشته، در مصاحبه هفته گذشته خود نیز به شدت از شتاب سینمای جهان به سمت فن‌آوری سه بعدی انتقاد كرد و فیلم‌هایی كه براساس این فن‌آوری ساخته می‌شوند را بسیار خسته كننده توصیف كرد.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com