ضرغامی
شانزدهمین گردهمائی افق رسانه، با حضور برنامه‌سازان، هنرمندان، تهیه‌کنندگان و مدیران حوزه‌ی صدای جمهوری اسلامی در سالن...
 
ضرغامی در گردهمائی بزرگ برنامه‌سازان رادیو
ـ رادیو سرشار از فرصت‌هاست.
ـ رادیو، پیشگام در تحقق سیاست‌‌های دوره جدید رسانه ملی
شانزدهمین گردهمائی افق رسانه، با حضور برنامه‌سازان، هنرمندان، تهیه‌کنندگان و مدیران حوزه‌ی صدای جمهوری اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار گردید.
این گردهمائی که به منظور تبیین سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در موضوعات دین، اخلاق، امید و آگاهی در عرصه روابط خانواده و رفتار اجتماعی تشکیل شد، محورهای مختلف مرتبط با این شاخص‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست با تشریح ویژگی شبکه‌های رادیویی گفت : با رعایت سه اصل انباشت، تمرکز و هماهنگی بین‌شبکه‌های مختلف صدا می‌توانیم از مزیت نسبی وجود هماهنگی و اشتراک در هدف‌گذاری و تولید برنامه‌ به نحو مطلوب و کم نظیری استفاده کنیم.
آقای ضرغامی با تبیین مبانی اصول 4 گانه ابلاغ شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت : برنامه‌ریزی وسیع و منسجمی در تمام بخش‌های رسانه ملی برای بسترسازی و تحقق این اصول صورت گرفته است.
رئیس رسانه ملی با اشاره به حضور گسترده نیروهای حرفه‌ای و متعهد در رادیو گفت: مطمئنم با ظرفیت خوبی که در حوزه برنامه‌سازی صدا وجود دارد، این معاونت می‌تواند در تحقق اهداف دوره جدید رسانه، پیشگام باشد.
 
آقای ضرغامی با اشاره به ماهیت آموزشی و آگاهی بخشی رادیو گفت: شبکه‌های رادیویی می‌توانند مکمل تلویزیون در حوزه نیازهای عمومی و عرصه موضوعات پرخطر بوده و با ظرفیت‌های بی‌بدیل خود ضمن تقویت گرایش نخبگان جامعه به نظام جمهوری اسلامی، در جهت رفع نیازهای تخصصی، بسیج عمومی و مدیریت بحران در شرائط خاص نقش ویژه‌ای را ایفا نمایند.
رئیس سازمان صدا و سیما جسارت در برنامه‌سازی و شجاعت در طرح موضوعات مورد نیاز جامعه برای تحقق اصول 4 گانه یاد شده را ازجمله ضروریاتی دانست که باید با همراهی و همفکری همه دلسوزان و صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه انجام شود.
 
 
منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران