کشف استخوان‌های سوخته‌ بشری با قدمت 1800 تا 2000 سال در این منطقه نشان داد، برخلاف فرضیه‌های پیشین در خصوص صخره نشین بودن ساکنان این منطقه سکونتگاه‌هایی بیرون از صخره‌ها نیز برای...
 
به گزارش جام جم آنلاین، منطقه‌ای دایره‌ای شکل مملو از سلاح‌ها و بقایای استخوان و دندان انسان با قدمتی نزدیک به دو هزار سال در مرکز شهر میامی امریکا کشف شد.
یک شرکت ساختمانی که در حال گود برداری از منطقه‌ای پوشیده از سنگ‌های آهکی دانه‌ای در مرکز شهر میامی بوده به 24 حفره بزرگ و محوطه‌ای دایره‌ای شکل به قطر 12 متر برخورد کرد که درکنار اشیا داخل‌ آن به یکی از اسرارآمیزترین مناطق باستانی امریکای شمالی تبدیل شد.
کشف استخوان‌های سوخته‌ بشری با قدمت 1800 تا 2000 سال در این منطقه نشان داد، برخلاف فرضیه‌های پیشین در خصوص صخره نشین بودن ساکنان این منطقه سکونتگاه‌هایی بیرون از صخره‌ها نیز برای اقوام این سرزمین وجود داشته است.
برخی این منطقه را متعلق به قبایل سرخپوست تکستا (Tequesta) می‌دانند. قبایلی که با استفاده از دندان کوسه‌ها برای خود اشیا و ابزار جنگ و شکار تهیه می‌کردند. نظریه پردازان معتقدند،‌گودال های شناسایی شده در این منطقه مهار یا بخشی از پی یک ساختمان به شمار می‌رفته اند که برای اهداف مذهبی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
این منطقه که هم اکنون تحت پوشش حفاظتی ایالت فلوریدا قرار دارد،‌ منجر به توقف کامل تمام طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شده و به مرکزی برای گردهمایی پژوهشگران و باستان‌شناسان برای بررسی قبایل اولیه امریکای شمالی تبدیل شده است.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir